بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 3 سبتمبر 2012

وبيوت على وزن التوت نبوت الوقت بيضربني الحقني بموت

انا اصلا كنت عارف اني بلعب دوري في الحياة 
وانا دلوقتي مش غضبان 
مش غضبان لاني وقعت من شويه وكانت دماغي هاتتقطم وماعملتش حاجه 
حتى الخضه بتاعت الموت ماحصلتليش انا مش خايف اصلا او مش مهتم 
خد عندك :
* تقريبا بعد نقاشات كتير مع اصحابي اللي هما " مش هما " حصل اختفاء 

* ابويا بعت رساله فاضيه ليا على الموبيل .

*حببتي طلعت فاشوش بجد يعني مش اي حاجه في اي مكان " هواء "

*اهلي لما بروح اشوفهم بحس اني غريب عنهم لانهم مش موافقين

...................................................

" كل اللي هايحصل دلوقتي  حصل  تحت تاثير الصمت "
حالا مافيش غير صوت الكي بورد
انا سامع الصوت بيعلى بقوة صوابعي على الزراير 
"  دواير دواير يا سور الجنينه "
" شكلك ساكت زي الموت "  ... هو الموت ليه شكل ؟ 
كان موجود  ... لما جنون الوقت اتعلق بيه
اما الصوت الخارج من جواة ... هو الصوت ..  نفس الصوت
وتكويني واحزاني 
وحبي للقهوة الزيادة 
اصلي حاسس ان لسه حاجه ناقصه
......................................................

انا  :  بقول كده حالا طزززززززززززززززززززززززززز





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق