بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 20 سبتمبر 2012

س ك ر ا ن

لايوجد اثر على فراشي للسائل المنوي 
بعد طرد شيماء اتضح ليا اني مش عاوز انام مع واحدة مش حببتي 
انا شايف ان روحي هاتنقص حاجه لو عملت كده "  وانا مش ناقص "
رشاد : ايه يا شيكو انت مش بتحطنا ليه معاك في التدوينة انت مش قولت انك هاتخلينا نظهر للعالم 
شيكو : اسكت يابن الكلب وسبني اكمل 
معرفش ليه مانمتش معاها وليه قولتلها امشي انا عاوز ابقى لوحدي 
هو انا بمثل اني مبسوط 
ولا انا مبسوط فعلا 
ولا ايه العبارة 
ولا عندي احتياج جنسي وروحي رافضة اللي بيحصل فيا ده " عبث "
محسن : انت يا شيكو بس محتاج شوية حنانة انت مجهد يا صديق 
السيد سعد : يا شيكو استنى شوية الجاي احلى 
شيكو : انا المعادلة عندي فيها مشكلة انا اصلا انسان لا يطاق 
رشاد : بس كل البنات اللي كانو معاك قالو غير كده 
شيكو : طب ليه هما ماكملوش 
محسن : وليه انت ماتصبرش عليهم اصلا 
السيد سعد : يصبر ايه يابني الواد ده بيطلع دينة علشان بيصبر 
شيكو : بقولكو ايه  انا لازم اتحكم في قلبي شوية انا مش ناقص وجع
محسن : طيب ما تقابل اللي بالي بالك :)
شيكو : ممكن جدااا انا محتاج دلوقتي لحد في حياتي 
السيد سعد : يا شيكو ممكن يطلع كل ده هسس 
محسن : بس هي قالتلة انها بتحبة 
شيكو : بس انا ماقولتش 
رشاد : يبقى قولها 
شيكو : وبعد كده 
السيد سعد : بعد كده هايحصل اللي بعد كدة 
محسن : ايه ده 
شيكو : اللي بعد كده ده اسموايه 
السيد سعد : اسمو انتماء 
شيكو : الله على المعني العظيم " انتماء "
محسن : هو انت مش قولت انك بتدور على امك في البنات 
شيكو : لا انا  بدور عليا فيهم بس 
السيد سعد : لا يا شيكو انت كنت بتقول انك بتدور على امك في البنات 
شيكو : امي حدوتة وبحكيها لما قلبي بيتفتح ... لكن هما بيعملوني انا شخصيا حدوتة 
رشاد : اسمع يا شيكو انت في 4 بنات دلوقتي حوليك وكلهم فيهم حاجه بتلمع
جرب كده معاهم 
شيكو : قولنا يا حمار انا كائن ماينفعش للاستخدام انا " مجنون "
محسن : طيب هانعمل ايه 
شيكو : انتو ايه اللي طلعكم دلوقتي وانا بكتب .. انا محتاج واحد بس اللي يقول 
رشاد : يبقي انا  
شيكو : لا
محسن  : طبعا انا والسيد سعد لا كمان 
شيكو : اه جدع .... وانا هاكمل من غير تدخل منكم يا اوغاد دماغي 
.................................................
بعد مرور ايام على حادث انتهاك روحي " الاليم "
ومع كوني سكران حالا جدا 
احب اقول :
اني كنت موافق جدا ان اكون حبيب واتحب واحب وادوب 
ولكن انا محتاج واحدة تكون بتاعتي يعني انا جواها ليل ونهار 
بتفكر فيها ديما 
وديما بتقول لنفسها وانا مش معاها .. هو هايكون فرحان لو شافني بعمل كده 
ياترى هو يستاهل 
طبعا دي رؤيتي انا 
( في كل علاقاتي اللي فاتت .. ماخنتش ولا وحدة حبتها )
مش علشان الافلام الابيض والاسود بتصور الموضوع  موجوع 
لا 
علشان انا مش حابب اوجع حد .. انا لما بغضب بتحول لكائن زفت 
وبشتم وبسب وبلعن وبعمل اي حاجه
لكن لما برجع تاني انا .. بعتذر حتي لو كان اللي قدامي ده مايستهلش 
انا عملت كل حاجه واي حاجه مع البنات 
وسمعت كل كلام الدنيا الحلو 
وقولت كتيرررررر وانا بعرف اقول من قلبي بجد
انا قلبي ربيع وكبير جدا وسيع من الناس ملايين 
وصغير خالص على قد الكف 
كل واحدة كانت بتحضني كنت بصدق حضنها ليا  
ولكن دلوقتي انا مش حابب الحكاية دي 
دلوقتي ده يعني الساعة اللي انا بكتب فيها التدوينة دي 
انا متاكد ان كل الوجع اللي في قلبي  ده هايروح 
وكمان متاكد ان انا اول مرة هاحب 
انا تجربتي الاخيرة ماكنتش كلها مقرفة 
ولكن كان ناقص فيها حجات .. منها " الانتماء "
انا لما بحب برجع عيل 
وبسامح كل الناس 
انا سكررررررررررررررررررررررران
ومحتاج اتحضن دلوقتي حالا حتي لو هادفع فلوس 
اتحضن مش اعمل " سكس "

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق