بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 21 سبتمبر 2012

رساله

معجزة هذا العصر انك تلاقي الناس كلها مهمومة ومستنين المخلص اللي هاينقذ العالم من الشرور 
بيحصل سعات انك تلاقي حد حوليك عبقري جدا لدرجة انه ممكن يسرقك من حزنك 
" المؤقت " ده اه الحزن شيئ مؤقت يا اولاد الافاعي  مش شيئ مستمر 
زي السعادة بالظبط بس انت بتكشف في الحزن مين منك ومين كلب 
كمان ابعد عن الناس الشريرة بسرعة جدا 
لان الشر بيتوغل فيك منهم 
.........................................................
ارشادات صباحية لونها ابيض .. انا صاحي من النوم مبتسم 
مع اني مفلس ومافطرتش وجعان وكمان الكوخ مليان زباله جدا ومتكركب 
شبهي :D
اه صحيح
امبارح وانا بغنيلك شوفت في عنيكي ضي شبه النيل 
لازم اعترف اني مش دايب فيكي ولا بشتاقلك 
انا بس بحب النظره دي منك 
ممكن يكون كلامي شكلة زفت او مكلكع او واضح لدرجة ال لا انسانية 
بس انا شايف اني لو ماقولتش ده هاتلبيسي في الحيط
انا كنت ممكن اقولك كده سعتها ولكن حسيتك مبسوطة بالاغنيه 
في اعتراف تاني انا كنت هابوسك اصلا بس مسكت نفسي 
ماتتخضيش كده انا قولت  كنت 
وفي طلب تاني خوزعبلي حبتين " ماتطلعيش تاني ليا في الحلم يابنت الاية "
......................................................
اصحابي عندهم مشكلة كبيرة الايام دي مش عارفين يتجمعو تقريبا 
انا الكام يوم اللي كنت بيظان فيهم عملو  عك  في العلاقات الانسانية 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق