بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 19 سبتمبر 2012

انا كنت كاتب حجات

انا كنت كاتب حجات ومسحتها بسبب احساسي انها بتدايق 
.........................................
شيكو : يعني مافضفضش  !
السيد سعد : فضفض لكن ماتوجعش 
رشاد : هو بيجيب الكلام ده من دماغة ماهو حصل  
شيكو : انا فاهمك يا سيد سعد كويس .. اسكت يارشاد 
محسن : يا شيكو هي خلصت خلاص 
السيد سعد : اه خلصت بكل العبث الكوني 
رشاد : هي عاوزة ايه منك تاني .. وليه بتخش على المدونه بتاعتك 
السيد سعد : البنت لسه جواها حاجه 
محسن : تخيل كده يا شيكو لو حضنتها .. هايحصلها ايه 
شيكو : ولا اي حاجه انا اللي هايحصلي 
السيد سعد : وانا كمان يا شيكو فاهم انت حاسس باية 
رشاد : مش البنت الجديدة دي اطيب منها واحن واجدع 
شيكو : بنت جديدة ايه .. ايه التعبير ده هما مش عربيات انا باجرهم وباخد لفة 
رشاد : احا يا شيكو هما بيعملو معاك كده بياخدومن روحك شيئ كل مرة  
السيد سعد : ماتسمعش كلام حد يا شيكو .. خليك طيب 
شيكو : بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
السيد سعد  : اتصل بيها 
شيكو : لا
رشاد : ابعت رساله اشتمها 
شيكو : لا 
محسن : طيب خلينا نقول احنا كلام وسخ عنها 
شيكو : لا 
السيد سعد: طيب ايه بقى 
شيكو : في يوم من الايام انا شوفت البنت دي وهي موجوعة وطالع عنيها 
البنت دي بنت ناس في الاساس بس حمارة 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق