بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 12 سبتمبر 2012

هبوط

امبارح انا كنت بموت بفعل السكر 
والنهاردة صحيت من النوم وانا مليان حياة .. وكأني مامتش قبل كدة
امبارح كنت رافض كل تفاصيل الوجود
وانهاردة لسه رافض نفس التفاصيل المملة 
بترعش من البرد حالا ومش بضحك 
................................................
بيظهر بوضوح اثار السكر عليا 
تحت عيني اسود 
وعندي حالة من عدم التركيز
اتحولت  لــــ " ابن موت "
ابتديت اشوف اللقطة  جدا " مافيش تفاصيل "
كل الحكاوي لونها اسود ومافيش مناظر طبيعية ولا شلالات وجبال
مين بيسمع مين ومين بيفهم مين ومين بيرحم مين وهكذا
................................................
صحيح انا بطلت انشر التدوينات بتاعتي على الفيس 
لاني مابقتش حابب فكرة المشاع 
...............................................
ممكن تمسك ايدي علشان اعدي الشارع ده
انا شايف بوضوح ولكن انا مش بعرف اطبع الصورة 
.............................................
رشاد : شيكو عامل ايه يابني 
شيكو : .
محسن : انت يا صديق مش بترد لية ؟
شيكو : .
السيد سعد : الله عليك وانت منفض كده بتبقى عسل 
شيكو : .
............................................



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق