بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 24 سبتمبر 2012

معايه ريال كامل

حق وليس واجب وليس افتعال 
انك تكون شايل هموم غيرك على ظهرك وماشي في بلاد الصمت 
انك تسيب الناس تمشي في طريقها اللي مليان مطبات
السكوت على الغلط بقى واجب شرعي و انساني 
" طبعا ده تبول  على الدماغ "
واي كلام 
موافق انت على اللي بقوله ده  .
السراب 
الحصار 
التفكير 
الصمت 
الوجع 
النوم 
عدم الاحساس 
الخوف من الناس القريبة منك
الالتزام بالخط العربي لاكمال النص الحديث 
................................
جملة متعادة  متطورة 
( ماتسكرش يا شيكو .. اتطورت لـــ ماتسكرش الصبح .. اتطورت لــ سكوت )
( انا بحبك .. انا .. صمت )
( انت اجمل حد في الدنيا يا شيكو ... انت ... شيكو .... انا بحبك )
( انا اسب الدين ... هو يقولي لا يا شيكو ... انا اسب الدين ... هو يقولي ده مش انت .. انا اسب الدين .. انا اقول اسف )
....................................................................
معايه ريال كامل 




http://www.youtube.com/watch?v=yiwNZ3ZPWyk



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق