بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 8 سبتمبر 2012

حكي

الساعه الان 7:30 صباحا 
خلفية موسيقية واضواء نيون مزعجه  
دلوقتي حالا واقف في وسط الحاله الصباحيه 
بغني لنفسي بصوت عالي جدا 
" ياعيني ياعيني  .. ياعيني على الولد .. اغنيه شاديه "
بقالي شوية وقت تقدر تقول كده خسمه كيلو من السعات 

( بفكر في تفاصيل سخنة جدا بتلسع نفوخي )
مشهد لم يحدث بعد :
انهاردة هاقبل بنت جميلة جدا لون قلبها ابيض 
تقريبا انا مانمتش  علشان هاشوفها :)
صحيح انا مابقتش نافع وقلبي موجوع 
بس في احتمال كبير جدا ان البنت الطيبة تشيل النقطة السودة في قلبي 
مشهد حدث بالفعل :
نمت وانا حزنان امبارح 

مشهد كان محذوف :
وانا بسمع اغنية علشان " يشبهلك يا حببتي .. منير "   

مشهد مبالغ فيه :
" فجاة اموت تحت تاثير المخدرات "

مشهد سريع جدا :
حضنها 

مشهد مخشوش :
صوتها في ودني وهي بتقول "بحبك يا شيكو"

........................................
الساعه دلوقتي 10:40 صباحا 
تعالى نمثل دور قرود في فيلم اكشن امريكاني 
ونهرب من القفص ونحاول نحرر عالم القرود 
ويظهر البطل  وهو بيحاول اقناع الافيال بالاتحاد معاهم 
 مع اضافة موسيقي تصويرة تكون " لـــ  Ennio Morricone "
للمشهد ده بالذات 
(اه بالظبط تبان انها راتيبة وهي عميقة جدا) 
وتبداء الحرب بين البشر والقرود 
ويموت قرود كتير جدا 
وتظهر الحبيبه القردة وهي راكبه فيل ازرق او سماوي 
ومعاهم جيش من الافيال 
THE END
....................................
الساعه دلوقتي 11:36 صباحا 
انا محشش جدا وبسمع موسيقى عظيمة اوي 
لازم جدا تضيع ومع النغمات يا ايها الانسان 
...................................
هاكمل كمان حبه لما ييجي كلام ولما السعات تمشي شويه :)
..................................
الساعه دلوقتي 12:50 الظهر 
انا برجف من الوحدة 
مش عارف ليه في الوقت ده بالذات بحس بكده 
دورت على الفلوس علشان اشتري سندوتش الفول المثالي 
ومالقتش .. بس لاقيت كيس كباتشينو معتبر بطعم الفانليا 
وعملته وشربتة :)
صحيح انا كنت جعان بس خلاص دلوقتي ماشي الحال يعني 
بفكر في فكرة اني اكتب تدوينه عن يومي في الكوخ ودي فكرة مجنونه 
وخصوصا ان السعات كتير جدا وانا مش منطقي كمان 
وكمان مش لازم اقول كل حاجه .
ولهذا قررت عدم الكتابة 
.......................................................



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق