بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 12 سبتمبر 2012

المسحوق

وهنا يظهر ميكي ماوس وهو مبتسم جدا
..................................................
" على خلفية احداث يوم 25 يناير 2011 "
كنت بجري بسرعة رهيبة الناس كلها كانت ثابتة وانا الوحيد اللي كنت بتحرك 
" بقولك  كنت بجري بسرعة  "
وكانت المجاميع كلها بتهتف يسقط يسقط يسقط وفعلا سقط مننا كام واحد 
وانا دماغي اتفتحت 
وفضلت مفتوحة لحد دلوقتي 
اما الواحد كان مستعجل بشكل وكان مصدق بشكل 
امممممممممم
دم دم صويت دخان سحل ضرب 
مشهد 1: التي شيرت بتاعتي غرقان  دم وانا واقع على الارض 
وفجاة واحد يجري عليا يشدني خارج اطار المعركة .
مشهد 2 : الناس بتتلم عليا عاوزين يصوروني وانا بزعق امشو من هنا انا .
..........................................
"امممممممممم وايه كمان " 
اتضحك عليا  معاهم وعرفت ان اللبلد مش بتاعتي وان انا وطني جسدي 
دلوقتي انا قاعد في الصفوف الامامية مع اصدقاء غرباء عن ارض الواقع 
وبنضحك جدا  
.......................................
المسحوق السحري لازالة اثار الجريمة 






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق