بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 22 سبتمبر 2012

خطوط

ابداء منين !!
بيحصل معاية الايام حالة من الاستقرار النفسي والسعادة والرضا
مابتقتش بشوف الجانب الاسود من الموضوع 
واكتشفت كمان اني استاهل حجات كتير حلوة 
شبة السموات والبحور والعشق 
مش هاقدر انكر ان احساس الوحدة بيسببلي هلع .. ولكن انا الايام دي اتعلمت احضني كويس 
" في يوم انا سكرت اوي لدرجة اني وقعت على الارض وصحيت تاني يوم وانا نايم على الارض .. سعتها صعبت عليا نفسي وحسيت بالوحدة "
 ودي كانت  اول تجربة علشان احضني 
ومن سعتها وانا بحضن فيا كل ما احس  الوحدة 
انا مرة عزمتني على " ايس كريم " الساعة 6 الصبح وقعدة اغني في شوارع وسط اللبلد
كنت فرحان ومبتسم جدا 
وكمان عرفت ان البنت اللي ظهرة في حياتي من كام يوم .. كانت اشارة من السماء 

انا بحضر ورق ليا وهسافر الكويت .. انا عارف ان الموضوع مش عبقري 
بس بيني وبنكم انا محتاج اروح حتة تاني  فيها ناس تاني بتفكر بطريقة مختلفة 
بتفكر بالهندي " आप कैसे हैं "
على الاقل اجيب فلوس علشان اعرف اكمل حياة 
ايوة صحيح انا مابعرفش اعمل حاجه غير الموسيقى بس هاتعلم وهاجرب 
" انا حاسس اني بعمل حاجه غلط "
اه صحيح ابويا قالي على  بنت من العيلة طيبة وفي البطاطس خالص 
وقالي اني ممكن اخرج معاها ونروح السيما " والجو ده " 
وانا قولتلة ماشي لما نشوف مجايب الحج :D
وكمان عرفت ان الجراج ممكن يتباع وابقى غني واهلس براحتي جدا 
كل الكلام اللي انا قولتة ده خطوط جديدة جوايه 
وانا مصدق ان "  الافضل لم يأتى بعد"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق