بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 5 سبتمبر 2012

حديث صباحي



للعلم هذا العالم الموازي الخاص بي :

.................................................................
رشاد  : يا شيكو ياشيكو صباحك فل 
محسن : ايوة يا شيكو صباحك فل والشعب صباحة زفت 
السيد سعد : اسكت يا غبي انت سيب الواد يفرح يا اخي 
رشاد: شيكو انت لسه نايم 
شيكو : انا صاحي من سكر ومش ناقص وجع دماغ 
رشاد : انت عامل ايه دلوقتي .. المشكله خلصت 
شيكو : اه المشكلة خلصت خلاص 
محسن : ما احنا قولنا انها هاتخلص بردو 
السيد سعد : يا شيكو انت اخترعتنا علشان تسعد يا سعيد :D
شيكو : تعرف 
رشاد : لا يا شيكو اوعى تشتشم 
شيكو : مش هاشتم بس تعرف انا اخترعتكو ليه ؟؟
محسن : علشان ده اسلوب سياسي من اساليبك لفك شفرة الاحباط
شيكو : لا 
رشاد : علشان المدد !!
شيكو : لا 
السيد سعد : علشان كنت زهقان 
شيكو : لا 
رشاد : طيب علشان ايه من غير ماتطول لسانك
شيكو : انت يابن الكلب يا حمار .. انت مال دين اهلك بيا 
رشاد : انت بتسبلي يا شيكو 
شيكو : لا 
محسن : على فكرة انت حالتك مش كويسه ومحتاج تروح تغير جو 
شيكو : اه صحيح انا اتصورت امبارح صور علشان الباسبور 
هاعملها وهاخرج برة هذة المتاهة  
السيد سعد : شيكو !!
شيكو : ايه ؟
السيد سعد : انت مجنون 
شيكو : لا انا مش مجنون 
السيد سعد : علشان كده بقولك انت مجنون 
رشاد : استنو بس بيقول ايه ده 
محسن : هاتسافر فين ؟؟
شيكو : الكويت بس الكويت  اللي بجد 
رشاد : بجد !!
شيكو : اه بجد جدا 
محسن : راجع نفسك يا شيكو 
شيكو : ما انا راجعت وعملت كل الحجات المهمه جدا 
رشاد : هاتسبنا هنا لمين يا شيكو .
محسن : انت عبيط يا رشاد ولا ايه احنا جوة دماغه 
السيد سعد : يا شيكو انت مش هاتعرف تعيش هناك 
شيكو : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رشاد : شيكو بطل تعمل القرف ده 
شيكو : لا 
محسن : ممكن تقولي تفسير لكلمة  لا  دي 
شيكو : ممكن اقولك  اسكت دلوقتي علشان انا بسمع الست ام كلثوم 
رشاد : تعرف يا شيكو الاثبات الوحيد انها ست هو اسمها   اهاهاهاهاهاهاهاها
شيكو : شوفت بقى انت ازي ابن كلب عرص وهاطلع دين اهلك
رشاد : يا شيكو مين البنت اللي اتصلت بيك وغنت اغنية بحر الحياة " وانت سكران " 
محسن : هو ما اهتمش لانه اصلا مابقاش بيصدق  في العبث الكوني 
السيد سعد : الحب يا شيكو شيئ طاهر .. بس تعالى هنا انت هاتسافر فعلا
شيكو : انا مصدع ياولاد الكلب  ..  قولت اه مسافر مسافر 
رشاد : طيب يا عم 
محسن : والمزيكا ؟
رشاد : واصحابك ؟
السيد سعد : والشوارع اللي انت بتحبها 
شيكو : كل ده هايفضل جوايه 
رشاد : هو انت مش راجع ولا ايه 
شيكو : لا 
محسن :  انت بتتكلم جد !!
شيكو : المرة دي  هاقول  "   اه   "
شيكو : انتو عاوزين تسمعو صح ؟
رشاد : جدا بقى قول يابني قول  
شيكو : تعالو هنا انا ليا مين في مصر ؟؟
رشاد : اصحابك .. حبتتك .. اهلك 
شيكو : انت بتقول ايه يا عرص .. مين دول انا مش شايفهم هما راحو فين اصلا
محسن : هاتشتغل ايه يا شيكو هناك
شيكو : هاشتغل اي حاجه 
رشاد : اسمع كويس ياض انت .. انت بتاع موسيقي مش بتاع الهري ده .. الكوخ ياشيكو 
سنين عمرك الطيبه فيه 
فاكر البنت شيماء " الملطوطه " لما قالتلك انها بتشم ريحتك في الكوخ 
السيد سعد : هو انت ليه مابتتصلش بيها وتدلع نفسك انا شايف انها هاتساعدك 
في الخروج من الحاله دي 
شيكو : انت شايف اني لو عملت سكس مع واحدة مش حببتي هابقى كويس 
يابن الكلب ياهبل انا ناقص كلاكيع يابني حرام على دين اهلك بقى 
محسن : شيكو انت قولت انك محتاج تتحضن صح .. ممكن تقابلها وهي كانت حببتك في يوم من الايام ... وكمان هي هاتعرف تتعامل معاك 
السيد سعد : قوله يا محسن قوله  ده مش عارف مصلحته
شيكو : هو انتو مش ملاحظين انكم بتتكلمو اكتر مني وانا اللي اخترعتكم اصلا 
رشاد : يا شيكو احنا انت وانت احنا 
محسن : ايه يا رشاد انت قالبت على "  الحلاج " كده ليه 
السيد سعد : بص يا شيكو اسكت واسمعني .. روح على اليوتيوب واسمع
" جارة الوادي "
بصوت عبد الوهاب :)
شيكو : انا عندي سؤال ليكو ... بما انكو شايفني مجنون 
رشاد : قول ياعاقل 
شيكو : هاقول .. هو ليه الجشع والغدر والكدب والادعاء والتمثيل بيحصل 
محسن : علشان هما مش ناس كويسين يا شيكو 
السيد سعد : عاوز ترتاح يا شيكو بطل حكي دلوقتي يمكن تنسى 
محسن : انت هاتشتغله ولا ايه 
رشاد : اشمعني هو مش هايشتغله  هو اصلا شغال عندو في دماغه 
متخصص في السعادة وده في حد ذاته اشتغاله وشغلانه 
شيكو : تم تسجيل الخروج وخرج 

http://www.youtube.com/watch?v=vcxyo6LPgZE




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق