بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 7 سبتمبر 2012

سكران 1

سكران جدا الساعه دلوقتي 4:47 الصبح وده مهم ومش مهم
سكران وعادي جدا سكران 
الاعتراض موجود وعادي جدا الاعتراض 
اما الكلام عن قلبي والوجع مش مهم 
طب ايه مهم ؟؟
اقولك يا سيدي الكلب .. المهم هو اني  اقول كلام مش مهم في وقت افتراضي
صحيح بسكر وبتكلم كلام مليان وشكله فاضي
عديهالي سكران
مش هامثل لعبة التركيز في الوزن والعبث الرقيق 
" يلعن دين ام اللي خلاني موجوع "
" ويلعن دين ام اللي خلاني افتكر "
" ويلعن دين ام اللي بيجي يحكيلي عليها كلام .. طز فيها  هي انا بتوجع "
" ويلعن دين ام الناس البخيله اللي معندهاش احساس "
انا قلبي كان دهب وكان ماس وكان فجل على قلقاس
انا مش بحب المزيكا دي .
................................................................
بص انا دوشه ومواضيع وسعيد جدا ومش قصدي بكون حزين 
معلش  المرادي عديهالي " طز فيك "
وعشان انا مش ناوي اخترف كتير 
هاقول المضمون من المعني بـــ معني بسيط
بحن 
واجن
وببكي سعات 
وبضحك واضيع
وبرجع رضيع للامنيات 
" انا كنت عارف ان حببتي مابتحبش كلامي"
ولاموسيقتي ولا اشعاري
انا كنت عارف ان المعني الدايم كان جوايه
وكنت عارف ان الخير ابيض ومش مغشوش 
شربت ليه منها 
دخلت ليه حضنها 
مش عارف 
ومش عارف كمان "بسكليا" ليه شغاله دلوقتي 
وانا ليه بسمعها واضيع 
تاني نفس الكلمه واضيع
بضيع وسط الحجات الصدقه فيا 
والوساخه الظهره فيها 
والصور والتدوينات 
والاغاني والكلام 
والحضن اللي ما دمليش كتير 
والخداع والغياب 
والانين و نظرت الشفقه من الصحاب 
والوجع ايوة الوجع
( غضبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان )

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق