بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 24 سبتمبر 2012

امي

بعد ما قاعدة مع النحاس وسارة وميدو 
وكان يوم جميل 
وفضل جميل 
بس في تفصيله كده حصلت غريبة ..
بلعب في المحفظة بتاعتي ماعرفش ليه
وفجاة شوفت صورة امي 
قلبي كان بينبض بصوت عالي 
من بعد الاجهاد العظيم اللي انا عشتة حسيت اني محتاجها اوي 
وحشاني اوي الست الطيبة دي
مع اني عارف انها مش هايوصلها اي حاجه من العبث ده
بس انا هاحكي ..
يا امي " مي " اتجوزت وفرحانة مع تامر 
وابويا بقى طيب معاية وعماتي لسه زي ما هما اشرار جدا
يا امي انا سعات بحس بالوحدة .. وبخاف جدا 
مابقتش مؤمن بالاله علشان كده مش مصدق انك في الجنة او النار 
انا بس متاكد من حاجه واحدة اني فيا حاجه منك لسه مستمرة جوة روحي 
يمكن تكون هي النور اللي بيهديني لبكرا 
انا اتوجعت اوي يا امي الايام اللي فاتت 
ماعرفتش اعمل اي حاجه غير اني اغني  انا لسه بغني يا امي زي زمان 
بس مابقتش بتكسف 
انتي وحشاني اوي 
http://soundcloud.com/sheko-mind-format/b7plf9hnbjhx

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق