بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 1 سبتمبر 2011

تدوينه


ايوه تدوينه جديده ياترئ هايقول ايه :
هاقول اه علي الوقت الهواء
هاقول لا انا مش ناوي الرجوع
هاقول ليه حبيت الغناء
هاقول ازي سمعت الهمس من قلبي
اه . لا. ليه. ازي
كل اللي راح مش جاي
:D ابتسامه عريضه جدا لاظهار السنان
...........................................................
لما مايعجبنيش كلام واحد فالاساسا مابيتكلمش بحسني مجنون
ولما بقعد اقول اللي جوايه لاي حد بحسني عبيط
والحقيقه الغريبه ان فعلا مجنون بس الفرق اني عارف
ومجنون في عيون ناس لاكن في عنيا انا ( عاقل ) او يوم الاربع الساعه 5
الواد كعيكع يقولي ان الموسيقي مش احساس .. بيقول ان في حاجه اسمها صوت الععازف علي الاله
وانا قولتله لا يا صديقي الحكايه كلها انه بيحس اوي اللي بيعمله علشان كده بيطلع صوت الموسيقي حلوه
وهنا يظهر شكل من اشكال الحوار الغير عادل
اولا : انا وهو بنتكلم في نفس الموضوع يعني في كل الحلات احنا بنسمع مزيكا
هايله جدا وهي اللي فتحت باب الموضوع
بس للاسف باظ بسبب التفصيص الغبي اللي من غير علم او دراسه
ثانيا : انا سمعت كويس هو بيقول ايه بس هو ماسمعنيش ... اختراعت حاجه في الحظه دي وهي اني قولتله ثواني انا سمعتك انت سمعتني
قالي اه
قولتله فهمتني .. سكت وفضل يعيد الجمله
ولما قالي ايه اكتر حد انت بتبحه في المزيكا قولتله مافيش حاجه اسمها كده
قالي لازم يكون في حد قولتله زياد الرحباني قالي ده احس واحد قولتله
لا ده اللي بحبه وبالنسبالي احس مؤلف موسيقي عربي
وفجاه كده قولت انا لازم اقفل النور واشغل مزيكا .
..............................................................................
انا محور الديره وعنيا مش عنيك
ماترميش حاجه في صدري
انا مش فاضي
وانت كمان مش فاضي ف اكيد في حاجات اهم مني بكتير
ارمي فيها ( اللي عندك )
لكن يا ايها الناس : هذا الشخص الذي ينتمي اللي الشاطئ الاخر
لا يستطيع التواصل مع الاخر بسبب عطل وضرر ناتج عن الوحده الشديده
..........................................
وتقولي مسغرب ... والله شكلك انت اللي مستغرب مش انا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق