بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 23 سبتمبر 2011

ماتت " فجله "


انا سكران جدا دلوقتي واللي مش عاجبه يخرج بسرعه
ومايكملش .
كان قدام الباب بتاع الكوخ في قطه صغيره كانت ديما بتطلع صوت عالي وكائنه صوات
او نداء للام او الرب اللي مش شايفها دلوقتي .
انا اكتشفت وجدها من ثلت ايام بس
وكنت فاكر ان امهه بتيجي تاكلهم ولاكنها ماكنتش بتيجي
انا عرفت المعلومه دي بسبب الفراغ او اهتمامي بتفاصيل ممكن ماتهمش حد غيري
قولت انا هاسبهم القطط دي ليها رب ياخد باله منها
المهم سبتها يومين وانهارده قول انا هاخدها عندي انا هاربيها
كانت ممكن تموت بسبب عدم اهتمام المسؤل عنها وعن وجودها
كان في قطتين واحد ماتت واتبقت واحد قولت هاربيها
ومسكتها بصيت في عنيها اوي وقلت انا هاسميها من احساسي بيها وهاتبقي كبيره سمتها "فجله"
ورجعت بعد احتفال مع اصدقاء ( سكرت وشربت حشيش كتيرررر)
لقتها ماتت.
هي كانت عاوزه تموت هي اكيد ماتت بفعل الملل زي " ايوب "
كانت فكرت الزبادي اللي جبتهولها مش كافيه
كان لازم اقعد معها
انا غبي
اهو القطه دي اتولدت للحياه علشان تتعزب حتي لما حد قال انا هاخدها اهتم بيها
ماكنش كافي
ماتت " فجله "
صاحبه الاسم المضحك
ماتت بفعل الياس
ماتت علشان ماكنتش موجوده في مكنها
ماعرفش السبب ولا العجيب فالحكايه ولا ايه اللي خلاني اتوجع
بس اللي عارفه ان الناس محتاجه فرصه تاني كل الناس حتي الاوغاد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق