بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 30 أغسطس 2011

بين الهزار والجد


بين النهاروالنهار بين الهزار والجد تم زرع بزور من جسم لجسم اخر ( جيت انا )
مليان لخبطه وهزار وجد ونهار ونهار تاني مافيش لليل كتير في حياتي
مع اني بعيش بلليل اكتر وده مش شيئ غيرب ده اسمو شيئ عادي او مهلبيه
خلينا بقي نقول :
عشت من كام يوم اسرع قصه حب في حياتي تقريبا كام يوم كده بتاع 3 او 4
وانتهت بسهوله جدا لانها مش كامله في الاساس
والمشكله الكبيره هنا ان لو واحد اهتم بواحد تاني اوي هايحبه
صح كلامي ولا ايه
وطبعا في عوامل مؤثره زي مثل التفاصيل الدقيقه فالحكي
او احساس اللهفه والقلق والخوف عليه ومنه
ده حصل بس انا كان ليا رائي هايل فالحدوته دي
هو اني اسال : هو انتي بتحبيني ؟
وكان الجواب منغمش بسبب الا معني
فاكان اللي حصل اني قولت بسرعه جدا مش عاوز اهتمام زياده
لان ده هايععلقني بيكي وده مش مستحب عند روحي
لاني مستحيل اطلع اللي جوايه في الهواء من غير وصف دقيق ليه
...........................
اما بعد انا ديما بقول الناس كلها بتخلص انا مصدق يا جماعه
كل الناس بتخلص
بمعني الموت الجسدي او الاختفاء او التنفيض ......... الخ
بس اللي بيفضل موجود هي الزكريات
تعرف مثلا
انا مجنون لسبب وانت عاقل بلاسبب

ماتقوليش ان الحدوته عجباك



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق