بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 11 سبتمبر 2011

اختفاء شخص في ظروف واضحه


اختفاء شخص مهم علي غفله!!
قعدت ادور عليه كتير جدا بس مالقتهوش انا كنت لسه قاعد معاه من شويه
بس فجاه اختفئ احتمال يعني انه رجع تاني لنفس الحته الديقه
ايه بقي ناقص يا غريب الاطوار انت .
كان في : نسمه - ريهام - شيماء - هبه - شيماء 2 - مريم - هدير - سها - نورا
ايه كل ده الله يخرب بيتك
هو التريب مش مظبوط لان الاحداث كلها غريبه
اهم حد فيهم كان (ريهام ) البنت ام قلب ابيض انا كنت بحسها اختراع
موجوده علشان الناس تفرح .. كانت شبه القمر في وسط الصحراء
والباقي اقدر اقول عليهم كانو اشباح
والغريب اني ماقولتش سوره من القران علشان يختفو بس اختفو
بصراحه علشان ماكنش كداب انا ليا يد في الحدوته
اكتر حد وجعني ( نسمه -هبه - شيماء _ شيماء 2 )
كانو اشرار شويه ..
والباقي كانو طيبين
مش مهم ده كلو الحوديت خلصت والاسامي مانزلتش علي تترات الفيلم
لاننا مش ابطال
بس الغريب فالحكايه ان العامل المشترك فالحدوته
اني كنت محتاج حاجه فيهم كلهم يمكن الحنيه او الاهتمام
انا مش عارفه كلمه حب يعني ايه بس اللي اعرفه ان اي شعور طيب اسمو حب
الوقت بيجري بسرعه لما بكون مبسوط ومش عارف الحل
بس انا اتعلمت احتفظ بحاجه من الحدوته
نااااااااااااصح زي ابوك يا شيكو
.................................................
جفاره مات
وانا بشرب سيجاره
ونظاره سوده معموله عاج
وتصويره من اللي كانت حببتي
تطلعني علي قد الصوره بالملي
تطلعني جفاره مات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق