بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 17 سبتمبر 2011

اكشن


مخرج تحت التمرين بيلعب بافكاري ويكون مشاهد مش حببها ومش حباني
" صعب جدا اكون الشاشه والجمهور والحدث "
سعات بتخيل اني انا المخرج انا المسؤل عن الحركه والاداء
بس المشكله هنا
ان الناس سعات بتخرج عن النص .
وبتغير في تكوين الشخصيه
وده كتير جدا علي عقلي المريض بداء الشجر .
.......................................
دلوقتي كلمه مصر بتسببلي هم وحزن
دلوقتي الحنين للاشياء وصل لحد القمه
دلوقتي كنت لسه بعيد مشهد من مشاهد زمان
كل ده دلوقتي حصل وبيحصل مستمر
زياد الرحباني قال: ان ربنا مش ممكن يخلص
يعني تقدر تقول ان ربنا بيخلص " لا طبعا "
يبقي المشكله مش هاتخلص لانها بقوه ربنا علينا .
طبعا الكلام ده شكله جوافه جدا بس انا مصدقه
يمكن زياد ملخبط .. بس شبهي
......................................
فكره الاتوبيس اللي مليان ركاب كتير ومايعرفوش بعض
في فتره زمانيه كبيره اوي انهم يقولو لبعض ازيك " وابتسامه صافيه"
يحصل اختراع
خيررررررررررررررررر كتيررررررررررررررر
طظ فالاعارف والبدل الديقه
انا بحب شباكي وانت بحب الكلام اللي بيلمسك ويشبهك
الدرس وصل للجميع من اعداد واخراج ابن المفنيخ او انا التاني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق