بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 10 سبتمبر 2011

يا ولا حاجه


كتير اوي بكون مش عارف انا هاكتب ايه..
بس بلاقيني بكتب اني مش عارف اكتب
.............................................
بعد مارجعت من الاسكندريه اكتشفت اني ممكن ابقي فرحان باقل حاجه
واني ممكن ازعل من نفس السبب بردو
وكوني غريب الاطوار بتلخبط بسرعه وبتشوش كمان
وعرفت اني اتعلمت علشان اتشوش ..ماهو كل حاجه بتشوش
تعرف يا ولاحاجه انا امبارح كنت هاموت
شوفت يوم 25 تاني
مليان دخان قنابل بصراحه عقلي ماقدرش يستوعب الاعاده
الحكايه كلها تقريبا ان الناس تايهه والحكومه كمان تايهه
وانا مش هاضحك انهارده
يا ولا حاجه انا عاوز اقولك ان الملل مش كاس براندي سيئ الصنع
وان كاس جوينت الحشيش مش بينسي حاجه
وانك حمار يا ولا حاجه
يا ولا حاجه انا عاوز اقولك ان الحكايه بتاعتك وبتاعتها مش كامله
والموضوع مش صح تقريبا لان في حدود
انت شخبطه وهي ورق مسطر
ابعد بسرعه جدا انت مش للحب انت للكلام عن الحب بس
يا ولا حاجه اصحابي مش شبه صوابعي انا بقيت مابفهمهش
وبحس بملل كبير
يا عمود النور نور تاني وريني شخص جديد
بصراحه محتاج (نبي)
شيماء بتقولي كل يوم انها بتحبني وانا مش شايفها
يمكن علشان كدابه يمكن علشان مابتقش محتاجه
يمكن علشان في بنت شغلاني عني
او يمكن علشان ال ولا حاجه
" ماتفتكرش اني حزين يا صديقي اللي مابقاش بيقراء تدويناتي "
انا بس متاخد شويه بقولك يا اخي كنت هاموت امبارح
المشكله مش ف كوني هاموت
المشكله هنا : الكوخ هايوحشني
فااااااااااااااااااااكس
انا لسه عايش
انا كان عندي مرض واكتشفتو خلاص
لحد هنا كفايه .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق