بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 25 سبتمبر 2011

مشهد ل اغتصاب

والمدينه متلخبطه جدا
مشهد ل اغتصاب كان هايحصل بس ربنا لحقها او الشرطه
كنت قاعد انا وجماعه اصحابي علي قصر النيل بليل الساعه 4 pm تقريبا
كنا بنغني وبنخلص في سجاير بعض كالعاده ..
وفجاه ظهرت بنت ماشيه وماشي وراها بتاع 15 موتوسيكل وعليهم شباب كتير
من الطائفه الشعبيه الغير سويه ....
قعدو يرخمو عليها واتكترو جدا عليها وهي ماصرختش حتي كانت مخضوضه
انا حسيت ان في " ادرينالين " حوليها بيشد الكلاب للنباح ..
والغريب انهم استجابو جدا للاشارات الهرمونيه اللي خرجه بفعل الخوف من جسمها
قمت انا واصحابي بسرعه جدا عليها علشان نفهم الموضوع
واحنا رايحين عليها كانت هما اتخنقو مع بعض
زي ما قولتلكو كلاب
وطلعو مطاوي واللي قلع الحزام
حاله من الفوضه الرهيبه
المهم واحد صحبنا خد البنت بسرعه علي عربيه الشرطه
وامين الشرطه راح علشان يعرف ايه الحكايه
بس الغريب انه كان ماسك " خرزانه "
انا ماضحكتش بصراحه
انا كنت حزين جدا علي الموقف ده
الناس كلها مشيت واحنا اصرينا انها تركب مع الشرطه علشان يوصلوها للبيت
بس طلع البنت هربانه من امها ... وهنا خد قرار الرحيل
انا انسان مكركب جدا وسعات بحس اصحابي فاكرني حزين انا بس بقيت بشوف حجات كتير ملهاش دعوه بحالتي
يعني ممكن اكون فرحان تحصل حاجه تبوظ الحاله بس بيتبقي شويه شراشيب من الحدوته جوايه ..
هو ليه
وكمان هو فين
وهو مين بالظبط
انا مش راوي انا الحكايه وبس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق