بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 3 أكتوبر 2012

هذا الصباح الرائع :)

حاله من الانتعاش الصافي
.....................................
موسيقى عبقرية شغاله حالا وانا بتكتب التدوينة دي طبعا هاحطها ليكو في الاخر كالعادة 
شوية معلومات عن المدونة بتاعتي 
اولا : عدد مرات المشاهدة 7.550 ده لحد دلوقتي حالا 
وطبعا انا مش مصدق الرقم الخوزعبلي ده لانه كبيرررررررررررررر
بس هما مش هايشتغلوني :D
عملت موسيقى اسمها " هبوط اضطراري "
مجنونة .. شبهي 
وكمان هابداء في حط الخطة المجنونة بتاعت (  المدينة الفاضلة  )
طبعا مش زي افلاطون هي مصغرة جدا تناسب بالظبط الواقع 
صغير كده ومحندق
الخطة هي عبارة عن يومين 
اليوم الاول : هاجمع كل الناس اللي انا بحبهم " في مكان واحد " 
وهاعرفهم على بعض كلهم .. وهاحتفل بيهم :)
اليوم الثاني : هاجيب جزء من البنات اللي كنت  بحبهم والموضوع باظ 
مع بعض  بردو وهافتح حوار طويل عن العيوب والمشاكل اللي عندي في العلاقة 
طبعا ده جنان بردو بس انا موافق .. بصراحه هاتجنن واشوفهم كلهم مع بعض 
وبفكر اتصور صور كتير معاهم كمان :D
....................................................
شايفني مجنون ولا ايه .. ولا اقولك صدقني
انا هاخلي الموضوع يروح في الحتة الحلوة 
اما عن اليوم الاول هايكون يوم عظيم جدااا انا واثق من ده 
هايكون من اهم الاسماء الموجودة 
" كريم .. سامح .. ميدو .. النحاس .. شيماء .. درة .. غادة "
واحتمال اعمل مفجاة كبيرة كمان 
وكمان هاخد الجيتار بتاعي وهاغني ليهم 



(    ده التراك الاول )

( وده التاني )


وده انا وانا ابيض خالص 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق