بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 16 أكتوبر 2012

اخر الاخبار

اخر الاخبار 
* فشلت في محاولة السفر طلع الموضوع " نصب "
* لسه مفلس من امبارح 
* اتصلت بيا بنت صديقه وعرضت عليا انام معاها بشكل صريح " وانا قولتلها لا "
بس مش هاخسرها 
* عايشة فترة من الاندماج مع الذات " وتقريبا هاغير ارقام التليفون بتاعتي "
ده احتمال بس مباح 
* ليا اصدقاء مش مقربين اتحولو لاصدقاء مقربين والخمس بنات صفصفو على صفر
وطبعا انا بضحك جدا " هما كانو عاوزين يعرفو مين الكائن ده وعرفوني وخلصت "
* ابتديت اتحرك بعد ما عرفت مشكلة الشيخ امام ايه هي
" وتقريبا الموضوع بيتكرر معايه "
* قعدة اقراء التدوينات القديمة بتاعتي حسيت اني عاوز اطبطب عليا جدا 
* عندي الايام دي حاله من الرحمة والغضب في نفس الوقت مش باخد موقف كامل وممكن اغير رؤيتي للحدث 50 مرة في الثانية 
* الجوع بيعلمني درس كبير جدا اكبر من اني اكتب اصلا تفاصيل صغيرة او احوله لجمله كبيرة 
* بقيت اخاف ادخل في اي علاقة جديدة بسبب اخر علاقة ليا 
تقريبا علشان كنت مصدق فشخ او علشان حصلي تطور في دماغي وبقيت بشوف بعمق 
حضرتك انا عندي 27 سنه واظن اني عشتهم بشكل مناسب 
* اتكلمت مع ميكل عادل صديقي الشاعر بعد البروفا بتاعتنا امبارح 
قولتله : يا صديق الحن كلام هجس واجيب فلوس 
قالي : اي حاجه غير الجوع حلال 
" بس انا حاسس ان النظرية فيها خلل المعادلة كلها من جوة وبس "
* ظهر عندي شيى جديد اسمو " الاحتمال " يعني كل اللي حصل في حياتي من فترة 
كان ممكن يكون حاجه تاني غير اللي انا فهمتها اصلا 
او بالغت في فهم الاحداث .. وحكمت وانا تحت تاثير مواقف وضغوط نفسية 
احتمال كبيررررر  جدا يكون ده المخرج الكبير للمشكلة العامة لروحي 
* زهقت من كتر مابسمع كلام شكر فيا .. ومن نظرات الانبهار باي خرف بعملة 
يلعن دين ابوكو انا مجنون ومش مقياس لاي خرة في  اي حتة 
..........................................................
عن المدونة ذاتها 
" الوقت اللي بيبقى تحت التدوينة
ده غلط انا هابداء  اكتب وقت التدوينة في التدوينة ذاتها اليوم هو بس اللي صح  "
........................................................
انا حكيت حكايه " لخلود .. وشادي ... وهواري  " بس 
الحكايه هي اني غنيت مرة في شارع الهرم قدام السكرانين 
علشان اجيب فلوس للجامعة 
انا مش هاعمل كده تاني مش هاعمل اي حاجه اتكسف منها 
انا فني ارقى شيى فيها واغلى شيى كمان 
هو الحتة النور الوحيدة والاخيرة جوة قلبي وانا مش هابوظها 
.......................................................
واخيرا لكم كامل الشكر والاحترام والتقدير 














http://www.youtube.com/watch?v=nBDvIAe_p2s

الساعه 12: 7 م

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق