بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 8 أغسطس 2012

بحر الاحتمالات

صحيت من النوم انهاردة وانا قلبي مخطوف جدا 
مش عارف ليه الاحساس ده حصلي 
انا عشت من فترة حاله من الاجهاد النفسي والعصبي الرهيب 
وخايف ترجع تاني الحاله دي 
..............................................
الراجل البياع اللي كان في الحامديه اللي حط الكاب على القطه كان مستفذ 
" ده كلام حصل فعلا "
يمكن انا بطلت اخد رد  فعل على العبث 
بس انا دمي محروق لحد دلوقتي 
كان لازم اضربه 
صحيح انا بتمنى اني اعيش في سلام دائم .. بس دي معجزة 
وانا اظن ان وقت المعجزات انتهى 
.............................................
فجاة حصل تغيير كامل للخطه مع اضافة معلومة 
الرسم البياني  جوة قلبي مش واضح خالص 
ممكن نقول : مجهد - خايف - محتاج سلام - اتعلمت اخاف عليا 
 التجارب الانسانيه في حياتي لما برجعلها بلاقي اني ديما ديما بكون مزعج لنفسي
انا السبب الاول و الرئيسي للمشكله 
انا ممكن اعيد مشهد غلط كتيرررر وماتعلمش 
واحط احتمال انه ممكن يحصل تغيير 
منين امسك طرف الدخان
............................................
* من وسط الحجات اللي حصلت الايام اللي فاتت 
انفصالي عن حببتي 
عدم تركيز في اي شيئ 
عدم الاهتمام بالاحداث الحاصله
حاله تبلد عام 
قلق من المجهول 
* وبردو من وسط الاحداث اللي حصلت
الانشغال بالموسيقى 
تسجيل اغاني كتير 
الهروب من حالة الاكتئاب بالتواجد مع الاصداقاء
...........................................
بعد قراري الاخير بأني افرض معطياتي انا على التكوين العبثي الحاصل 
مش هاتراجع عن قرارتي 
وهاركز جدا جدا جدا في الصورة 
وهاشوف 
وانا بعرف اشوف واشم 
هايبان الصادق من الكداب 
وهايظهر تاني النور 
حتى لو كان من تحت الباب
انا مش بياع
علشان اشرح تفاصيل اكتر
انا بس هاشوف وانا بعرف اشوف 
SHEKO

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق