بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 11 أغسطس 2012

ماتكبتنيش

انهاردة :
صحيت من النوم وانا مقرر ابعد عن كل الناس .. فترة كده 
محتاج اتنفس بعيد عن كل الدوشه شويه
محتاج افك شفرة اللخبطه المستمرة 
محتاج اعرف .
امبارح :
توتر رهيب وفكرة الشغل والفلوس وازي 
وفكرة ان الانسان كائن مادي وحسي  في نفس الوقت 
يبقي لازم تكون الحياة فيها مادة زي ما فيها حس 
* شوفتي الحلقه بتاعتي :)
* لا النت بطيق 
اول امبارح :
سفر عبر الروح من الارض للسماء 
صوفيه .. نور ... ابعاد جديدة للحياة 
................................................................
حسيت اني لون منشور على الحيط وحسيت الناس كلها بتحاول تطلعه من على الحيط
كأنهم محتاجين يحطو لون تاني .. لون مختلف بالمعني والمضمون 
حست ان الشوارع اللي انا بمشي  فيها لوحدي لما بكون حزنان كلها ثابته 
شبه التغيير وفوصل السنه شبابيك وببان انا زي الشارع رايح جاي 

وكأنك لون منشور على الحيط 
منشور على الحيط 
والناس بتشد تشد تشد 
يبوش الليل 
شبه الاشارات 
وخطوط السير 
عكس المواعيد 
والمشهد ثابت ثابت ثابت 
جوة الحيط 
شبه التغيير وفصول السنه 



شبابيك وببان
انا زي الشارع رايح جاي
وكأنك لون
مرسوم على الحيط
والناس بتشد تشد
يبوش الليل
شبه الاشارات
SHEKO

" الحب والصداقه والاهل والوحدة والشوارع ..........."
..............................................................

انا متلخبط جدا الايام دي ومش شايف بوضوح ومحتاج استراحه مفتوحه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق