بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 15 أغسطس 2012

وجع

اكتشفت ان المنظومه كلها فاشله 
انا واصحابي قعدنا نعلم بعض قيم ومبادئ ونشوف ابعد وابعد 
كنا بنبص على الرقعه البيضه في اللعبه .. وللاسف الرقعه دي وهميه 
او في عالم موازي تماما لواقعنا العجوز بالفترة
انا مستمر في الاكتشاف عمال اشوف ابعاد كتير  ... كتير جدا  
بفكر في الانتحار باستمرار 
يائس لابعد حد ممكن 
تكرار المشكله عملي هلع انا بضعف جدا بضعف خالص 
بدوب في المشكله بكل تفاصلها وابعادها 
الوحدة سببلتي حاله من الوجع مش عارف اعالجها 
قعدة ابص على نفسي كده 
انا ماعنديش شغل 
ولسه ماخلصتش التعليم 
وماعملتش حاجه في الموسيقى 
وحيد تماما 
وعندي 26 سنه ولكني مش قدهم 
انا اخترعت عالم موازي ليا وعشت فيه 
كنت ديما كسلان 
كنت بغني وبحب صوتي 
انا كنت مصدق يا ولاد الافاعي 
انا بيظان اوي لدرجه الوضوح اللي حاصل ده 
كنت زمان مش كده 
كنت مش كده خالص 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق