بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 22 أغسطس 2012

الفضيحه



للعلم هذا العالم الموازي الخاص بي :


(  للتوثيق وليس اكتر ) 
.........

رشاد : ازيك دلوقتي ؟
شيكو : انا احسن " او بمثل اني احسن "
رشاد : بتمثل ليه يابن الافاعي 
شيكو : اه يا عم رشاد انا بمثل لاني اكتشفت اننا عايشين في عالم افترادي 
سعد  : والله انت دماغ يا اخي عالم افترادي ايه بس احنا عايشين في المهلبيه
رشاد : استني بس الواد ده محتاج دعم نفسي 
رشاد : يا محسن ايه اخبار مرسي ويوم 24 والكلام ده ؟؟
محسن: بس ياض يا خرتيت انت فكك مني دلوقتي 
شيكو : اطلعو برة دماغي حالا !!
سعد : ايه بس اللي معكننك كده ياعم انت اهدى بس وقولي 
رشاد : اه صح ايه اللي معكر مزاجك يا شيكو يابني 
شيكو : حاجه بسيطة جدا البنت اللي كنت بحبها طلعت فالصو زي ما كنت بقول عليها زمان .. كانت بتخوني 
سعد : هو انت واجهتها بالكلام ده ؟
شيكو : طبعا 
سعد : قالتلك ايه 
شيكو :   هي بس مثلت دور المزهوله حتي يا اخي مادفعيتش عن اي ابن دين كلب بنا 
ولا حتى عن نفسها 
رشاد : فكك منها يا شيكو انت تستاهل احسن 
محسن : اه يا شيكو هي مش شبهك
شيكو : شكرا على المعلومات العبقريه .. هي فعلا مش شبهي ولكني اكيد كان جوايه شيئ قذر جدا خلاها تفضل موجوده في حياتي 
تعرفو يا ولاد انا اتخدغت جدا زي ماتقول كده شربت السم 
وكمان اكتر من كده اني بسمع من ناس كتير جدا عن مغامراتها مع الرجال 
من بيات في شقق ناس والذي منه ... اما عن الاصل والاصول فا دول في الدولاب 
الغريب جدا في الامر انها لسه بتمثل على الفيس دور الشريفة وكأنها بريئه من كل ده 
في كائن اسمو عيسى .. انا اكتشفت انها كانت بتخرج من عندي وتروح عندو 
واكتشفت كمان انها السبب في انه يسيب خطبته 
رشاد : هون على نفسك يا شيكو حصل خير 
شيكو  : مش مشكله يا عم رشاد البت دي  اصلا في الاول او في الاخر كلبه 
سعد : فعلا كلبه 
محسن : يا شيكو انت غلطان بردو انت كنت سبتها من زمان اول ماكتشفت انها مابتحسش وباردة وخارسه والكلام ده 
شيكو : كفايه كلام دلوقتي خليني اشوف اقدر اقدم ايه لهذة العاهرة 
محسن : هاتعمل ايه ؟
شيكو : هاتصل بامها واقولها كل العك ده .. انا لما حسيت ان في ناس كانت عارفه الزفت اللي حاصل ده وساكته " سعتها حسيت اني بتخان " مرتين مرة منهم ومرة منها 
انا هانتقم 
رشاد : هاترتاح لو امها حصلها حاجه 
شيكو : لا هارتاح لو هي حصلها نص اللي انا حاسس بيه ده 


هناك تعليقان (2):

  1. فكك يا عم
    ولا أمها ولا أبوها

    أنت أنسى وأستمر .... ده الحل

    كلهن عاهرات ... الا أمى
    لا ثقة فيها لكن رأفتاً بأبى

    ردحذف
  2. يا صديق عادي بقي انا قرارت العفو عنها كفايه انها جواها كل العك ده ولسه عايشه :)

    ردحذف