بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 27 أغسطس 2012

عن الغرغرة

احتمال اكتمال الوطن بشكل دائري بيثبت عدمية المعجزة 
بس اضحك
انا اصلى كشرت امبارح وانا بتصور 
كان احسن ليا اني اضحك بس انا كشرت 
ده مش موضوعنا 
اتضح اني سريالي جدا " بيني وبينك انا قررت ماكتبش تدوينات تاني "
لا انا هاكتب 
( انا مش مشوش يا حضرت مولانه )
..........................................................
دلوقتي نتكلم بعقل شويه .. طبعا كلمة بعقل دي كنايه عن الروح وشوية الحجات 
الغير مفهومه .
عدة التجربة الشرير بنجاح عظيم جدا .. خسرت حجات وكسبت حجات 
وشوفت يعني ايه ممكن يكون في حد جانبك وحد بيمثل انه جانبك وحد عبيط 
وحد بيمثل دور عبيط علشان تضحك 
يارفاااااااااااااق  انا  اتصلحت :)
اه صحيح انا كنت بدور على شعر مكتوب من زمان وقولت اشوفني كنت عامل ازي
بصراحه لاقيت الموضوع " برجرج "  خالص :D 
قعدة اضحك .. انا بقيت بسهوله جدا ممكن اضحك اضحك جدا 
والله يا جماعه وماليكو عليا حلفان المواضيع كلها بتضحك حتى في اقصى لحظات الوجع لو خدت بالك من الجانب بتاع الصدمه هاتضحك
توضيح ( تضحك مش تبتسم ياسمسم )
كل العبث اللي حصلان وبيحصل ومستمر بيسبب نوع من عدم الجدية في التعامل 
.....................................................
ظهر في حياتي بنت شكلها طيب جدا .. متسامحة مع الحياة ومع نفسها 
طيبه بالمعني والمضمون 
1-بس يا ترى انا ممكن اصدق تاني ؟
2-اه يا شيكو ماتخدش حد بذنب حد 
1-طيب ماهي اللي قبلها كانت كويسه وبعدين !! ؟
2-يا شيكو صوابعك مش زي بعض 

3- اسكتو  ياولاد دين الديانه اللغير متدينه فسسسسسسسسسسسسسسس

انا دلوقتي هاروح اصطاد قنديل البحررر من امام باب المطبخ 
...................................................
عملت شوية مزيكا لا باس بها الايام اللي فاتت 
وحاسسني بغني احسن بكتير 
وكمان حلاقة ذقني 
والاعجب والعجيب اني حاسس بي راحة كبيرة جدا 
مسحت الايام اللي فاتت شوية كائنات مؤذيه جدا 
بستمتع بي غسيل سناني الصبح 
ورجعت اسمع فيروز واحس ان قلبي بينبض تاني 
بدور  على شغل
 وفي احتمال كبير مشكلة الجراج تتحل وابقى غني :D
وكمان انا اتغسلت بب لوني الاصيل او الاصلي يعني رجعت تاني انا 
اما المهم جدا والاهم كمان .. ( اسف لكل شخص انا غلط فيه بسبب انفعالي )
.................................................
اتعلمت  درس عظيم بيقول : اللي منك منك 
بمعني في حد تشوفه كده تحس انه من لازم  يحضنك وتحضنه 
في حد موجود  حوليا هي في اصلا موجود  علشان تكمل معايه رحلتي 
وكمان كل التجارب اللي انا عشتها دي كان لازم اعشها علشان اعرف 
اتعامل معاها بشكل مناسب 
احتمال تكون كمان بتقراء اللي مكتوب  ده ومبتسمة  حالا :)
................................................
ثم يأتي الرحيل ليتغير تعبير وجهي 
ولأستعد لأكتشاف الجديد .
اه صحيح انا مانستش اكتشاف شادي 
بتاع اني بكتب حجات بتحصل :D
علشان كده كتبتلك ياسمك ايه 








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق