بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 17 أغسطس 2012

سيناريو مغلق

مشهد " مباح  "

هو : في اساليب تانيه للعلاج يا دكتور 
الدكتور : فيه يا حبيبي ماتخافش 
هو : ارجوك ساعدني 
الدكتور : استعد انهارده هانشيلك النقطه السودة اللي في قلبك
وهانفك دماغك وهانغسلها بالديتول والفودكا 
هو :ولكن انا خايف يا دكتور العمليه تفشل هي نسبة نجحها كام 
ممكن اعرف ؟؟
الدكتور : طبعا حقك تعرف .. نسبة نجاح العمليه ياسيدي نسبه نجاح العمليه ياعبدي 
100%
هو : انت قولت عبدي دلوقتي ؟؟
الدكتور : اه 
هو: انا مش عبد لحد يا سيدنا البيه
الدكتور : انا بتسمحلي افتح بطنك واللعب في دماغك ومش عبد عندي 
هو : اه مش عبد عندك انا بس محتاجك 
الدكتور : على العموم انا اسف يا سيدي انت مش "عبد " انت حر 
هو : " يبتسم " ويقول انا خايف وعارف كويس انك مش هاتفهم انا حاسس بأيه
الدكتور : خلي ايمانك بربنا كبير انت بتتكلم كتير اوي خلينا نبداء 
 هو : يا دكتور هو انا هانسى شكل امي ... وشكل حببتي .. وشكل اصحابي ؟؟
الدكتور : اول ما هافتح دماغك واغسلها هاتنسى كل شيئ 
" يشاور الدكتور لدكتور التخدير .. " ويتم حقن ال " هو " بالبنج 
ويدخل في دوامة من الارهاصات 
................................................................


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق