بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

طائر الدودو

" مقدمة "
كنت يومها بطل لسه راجع من معركة 
صحيح هو انتصر بكونة مامتش من الطاعون 
ولكنة شاف ناس بتموت كتيررررررررررر حولية 
ماتو بفعل الوساخة والنجاسة والانحطاط والتبلد والجفاء 
ماتو علشان حابين انهم يخلصو بالشكل ده من حياتي 
كنت هاموت كذا مرة 
كنت هاضيع كتير 
كنت # يعني خلص 
طبعا حببتي اللي ماكانتش بجد # خلتني اشوف الحب من اسقاط تاني مختلف تماما 
بعض الاصدقاء اللي اتحولو لاشباح # خلوني اعرف اني مش عادي وماينفعش اصاحب حد "  عادي " .. انا بتفرج عليهم دلوقتي جدا ومستمتع جدا بالمشاهدة 
اهلي # علموني اني لازم اخد بالي اني لوحدي بشكل مستمر 
..................................................
علشان كده  كس ام الواقع الافتراضي 
الناس الواضحة بس مسموح لهم بالدخول 
والناس الفاضية يلعن دين ابوهم 
طائر الدودو


اعرف حد شاف الطائر ده وقال عنو انه غبي 
مع اني شايف انه لوحة ماشية في الحياة مليان جمال
وهنا يبان الفرق  في الرؤية 
ده اسمو طائر " الدودو"

http://www.youtube.com/watch?v=PHjiWgjeQjM&feature=share

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق