بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 14 نوفمبر 2012

تفريغ كلام فارغ 8

معا ضد انتشار مرض عفن البطاطس 

....................................... 
ملخص سريع 

* وانا بتكلم في موضوع عقلي بيقف مرة وحدة  وبنسى
انا بقيت بفكر كتيررررررررررر  .. ناتج ده عقلي بيقف 

* المناظرات والمزايدات  .. بتسببلي حاله من الخبل بحس ان الموضوع 
شبة بالظبط   الصراع بين " طور  وبني ادم  والجمهور بيسقف جدا 

* كنت متاكد تماما ان خيط التواصل مقطوع ومع ذالك كملت تواصل 
مع اشخاص غير موجودين على ارض الواقع 
السؤال هنا هما عاوزين ياخدو ايه مني  ؟
وانا ليه مستمر في العطاء ؟ 

.....................................

 بعد شوية ايام هاتولد ...  قصدي هاكون اتولدت ... لا لا لا اسمو عيد ميلادي
 وده بيعني اني حصلت واني موجود على هذا الكوكب اللعين 
اليوم ده بختار شوية بشر بحبهم ومتاكد تماما انهم بيحبوني 
وهنا بتولد مع حاله الحب في توقيت مسائي 

..................................   

# مستحيل مستحيل اهتم باي حد مش مهتم بوجودي معاه 
 @ او اسمح لحد بالتواصل معايه ورمي طاقة عبثية في صدري 
% غفرت لكل الاوغاد خطاياهم المقرفة وكفرت عن احساس الغضب
$ احتمال حدوث حدث مهم في الايام الجاية 
* مش مهم خالص حاله التداخل او جلاسات الاستماع اللي بتحصل 
+ مجموع المواقف والاحداث بتدل على عطل بشكل او بأخر 

..............................     

انا بتكلم  عن اللي فوق ده
 مش  اللي تحت ده 
" مطلوب منك انك ماتفهمنيش .. مش مهم اصلا انك تفهم شيى "
http://www.youtube.com/watch?v=ztZ-5Lvf2uk&feature=g-vrec  
 
الساعة 11:55 ص

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق