بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 4 نوفمبر 2012

اشيعهولك او تثاير

" شويه هموم بتوع كل يوم  "
هاديك حبة في كيس # اشيعهولك 
*اعصار ساندي # اشيعهولك 
*سينا # اشيعهولك 
* انا # هاشيعهولك 
..........................................
اندماج الـــفس في بطن الأ ممكن = انعدام الا وعي لا يدعم المنطق في شيى 
" اشيعهولك "
ايقاع الارض بيجلب هموم و وجع
واحتضان رجلي بالجزمة مش حنين 
وفكرة اني اغسل الهدوم بتاعتي على فترات متقطعة   
مراحل مراحل # اشيعهولك 
......................................
للتعريف :
ملحوظة * توضيح * اشيعهولك 
فيرس اشيعهولك 
داء اشيعهولك 
( مش لاقيها بنت الكلب .. الفكرة طارة من الحشيش )
لا
الفكرة رجعت بالحشيش 
بيني وبينه عشرة .. وتفاصيل واوقات خوزعبليه # في مديح الحشيش اكتب 
انا محشش حالا ومنتشي تماما " فادي " صديقي العواد بيعزف 
وحاله من السكوت والصمت والاستماع 
جوايه انا كمان مزيكا جدا وكأن المزيكاتية وجدهم حولين بعض 
بيخلي التعويذة مستمرة 
@ من غير تشييع للاشاعات والعك اللغوي شكرا لعدم الفهم يا فاهمين 
 .....................................
اسرع واحد في الفرح 
اسرع واحد 
واحد بس واحد 
 .........................................
  احتراق  المخ مش العقل # انا مابحبش الحكي عن جمال الانثى 
كل بنت ليها اسلوبها في الجمال ... وليها رؤيتها الخاصة  في تفاصيل الجمال 
  ملخص : كل بنت ليها اسلوبها في اضهار جمالها 
انا بعتقد ان كل بنت اتولدت ليها اسلوب مختلف ومميز 
  في كل حاجة حتى في القرف 
...........................................
يعني اية اشيعهولك : يعني لما تكون محشش فشخ ويخطلت " الحابل بانابل " 


http://www.youtube.com/watch?v=0eIHRkUs6uI
...............
الساعة : 4:41
المكان : وسط اللبلد 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق