بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 11 نوفمبر 2012

تفريغ كلام فارغ 7

من باب الادراك
 الدنيا برد
........................................
مع دخول فصل الشتاء " الكوخ " بيبداء يثبت قد ايه هو دافي  
بيثبت من خلالي  ليا .. انا وهو واحد اصلا   
........................................
الراجل المحصل بتاع الغاز جالي واخد حق  6 شهور 
 خلص اخر فلوس كانت معايه ابن الافاعي 
.......................................
تقريبا مش هي دي التدوينة اللي انا عاوز اكتبها !!
انا عاوز اتكلم عن الشتاء 
# ماتتكلم عن الشتاء
* الشتاء حنين 
# انا بخرف الشتاء ايه اللي حنين
* اه الشتاء حنين وخفيف جدا وضعيف الشتاء محتاج يتدفى اصلا
# الشتاء يحلو في النور 
* لا الشتاء يحلو  وسط انغام موسيقى هادية وشمع   
# الجاكت اللي بحبة 
* الكوفيه البيضة 
# عزف المزيكا في الشارع الساعة 3 الصبح 
* الشتاء احتياج للحبيبة 
# والدفاية بتاعتي 
* واكل ابو فروة     
......................................
اتفصلت حالا لما اكتشفت ان دي اخر سيجارة 
\ انا مخبول كبير D:
بحب الموسيقى لدرجة اني مش بعمل حاجه غيرها 
انا مش اعظم حد عمل موسيقى ولا احسن مغني ولا احسن عازف جيتار وملحن 
بس انا مصدق 
حاله كده شبة التعويذة .. سحر .. سرقة من تفاصيل الوجود كلة 
حالة عشق وانتماء واخلاص وصدق ... حاله اندماج كامل ونعومة 
......................................
قررت اعلق السيجارة دي واعاملها معملة خاص 
لانها صاحبة فضل كبير عليا 
 اندمجت مع صوابعي و النفس الخارج والداخل 
رشت دخان رشت دخان دخان دخان


  دخان دخان دخان دخان دخان دخان 
دخان دخان دخان دخان دخان دخان 
دخان دخان دخان دخان دخان دخان دخان
 دخان دخان دخان دخان دخان 
 رشت دخان
هو في حد عارف هي ليه خلصت !!
......................................
دلوقتي انا هابعت اشارات للكواكب الموازية علشان تاخدني
ماهو ده مش كلام 
هو في ايه وازي وليه وبكام 
وازي توصل 
وازي اقدر 
 اكست يابن الكلب لا تفش 
تفش اش اش اش اش اش 
تهنيج 
.....................................
 تجاهل التحزير 
http://www.youtube.com/watch?v=taTtjLAXRcI&feature=endscreen
   
  

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق