بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 17 نوفمبر 2012

موافق وطرائف





صحيت من النوم مش مجمع اي حاجه خالص 
اول ما فتحت التليفون بتاعي :
واحدة كانت حببتي والموضوع غرق في بحر الليل وفجاة اتصلت بيا وقالتلي انا بحبك ... وكأن الحب باب سري بيوصل على روحي
سبتها تفرغ كل طاقة الحب الهايلة دي وسالتها " يعني ايه بتحبيني "
قالتلي يعني محتاجة اشوفك واحضنك
قولتلها كنتي فين من اسبوع مثلا واشمعني دلوقتي
قالتلي مش عارفة انا بحبك وبس
ساعتها افتكرت انا قد ايه استنفذت مجهود و اهتمام ومشاعر في المافيش وقولتلها بصوت عالي .. بلح بلح بلح
ضحكت وانا ضحكت وقفلت التليفون تاني
 ................................
بعد شوية حصلت خطة السفر لغزة ولغتها في 10 دقايق تقريبا 
وابتديت اجس النبض بتاع يومي 
وفجاة حصلت لقطة تاني اكثر عمق وتفاصيل 
   .............................
بنت عملتلي اضافة وبعتت رساله تقولي انا عارفاك من خلال صديق وحابة اتعرف اكتر عليك
قبلت الاضافة
وبعدين اتكلمت معايه وقالتلي انا عاوزة اتكلم معاك من اكونت تاني
قولتلها ليه يعني ؟
قالتلي علشان هناك بكون انا بجد
قولتلها هو انتي اتنين ؟
قالتلي بس كلمني هناك علشان ده اكونت العيله وده الاكونت الرسمي
بعتتلي اضافة من الاكونت التاني
اكتشف انها " عاهرة " من النوع الحقيقي اللي بيعمل كده من باب الظروطة وكل التعليقات والكومنتات خوزعبليه تماما
قالتلي"  انا مابعرفش اخرج بليل وعاوزة اجيلك  "
انا سالتها هو انتي اتنين كده ازي ماتبقي واحدة بس 
قالتلي ماينفعش انا ليا حياة رسمية وحياة شخصية
في الحياة الرسمية مهندسة وفي الحياة الشخصية  عاهرة
اذا 
مدد يا سيدي مدد انهادرة يوم العبث الكوني 

.................................
كل ده بيحصل في الوقت اللي انا مش محتاج فية للحب وللجنس 
انا محتاج للسلام النفسي والهدوء بس
  


 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق