بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 23 أغسطس 2011

امي

وحشاني اوي
قالولي زمان انها بتبص عليك من السماء
وانا بصراحه مش بصدق ف الكلام ده
يااااااااااااااااااه بقالي كتير ماحدش ضمني
وحشاني اوي
معقوله ماتجليش فالحلم انا عارف ان الحكايه كلها في عقلي الباطن
هو انا مزعلك
سعات بحس بيكي فيا لما تجيلي لحظت الشجن اياها
انا كنت بحب بنت حضنها شبهك بس الموضوع خلص
بصراحه بطلت احكي عنك لاني سعات بحس في عيون الناس جمود
ماهو انتي بردو مابتحكيش عني
امي صحيح سلملي علي جدتي اوي وبوسيها
وقوللها محمد بيسلم عليكي وبيقولك وحشاه
ابويا كويس يا امي وزي ما هو مسحول فالنسوان عايش علشان يرازي الناس
عنيا اتملت دموع ومش شايف الحروف علشان اكتب
اه يامي الوحده خنقاني اوي
لما سعات بطلع لاهلي مابحسهمش
انتي عارفه بقي الحكايه
امي ابنك بقي بيغني والناس بتحبه
مش كل الناس يعني
انا مش مشهور بس بحاول
امي هو انتي بتشوفيني زي مابيقولو
امي انا ساكن في نفس الشقه بتاعتك اللي اتربيتي فيها
سعات الناس بتقولي ايه المكان ده اللي انت قاعد فيه ده
مايعرفوش حاجه
امي انا بشرب سجاير وحشيش وخمره
انا اسف مش هابطل
ماتزعليش مني انا برردو غصب عني بتخنق مالحياه
كان نفسي الكلام ده يوصلك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق