بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 24 أغسطس 2011

اي كلام


موديل السنه دي
مافيش معني محدد جوه دماغي علشان اتكلم فيه وانا عارف ان كل
كلامي مش مهم او مش ضروري لحد
علشان كده انا هاتكلم بصراحه واقول اي حاجه
انا مش خايف منها انا مصدق انها عاوزه تبقي انسانه كويسه
مش عارف ايه اللي بيحصل بس اللي انا متاكد منه انها انسانه
عرفت تكون انسانه وانا لسه بتعلم ازي اكون انسان
انسان دي كلمه سهله اوي بس المعني كبير واكبر كمان
من قوس الكمان (كمانجه) الكلام بقي ملوش طعم بعد ما حطيت ايدي
على الوجع الموضوع كلو ان زيد مش زي عبيد فا اكيد هايطلع
عيني علشان اعترف بحاجه مش عاوز اعرفها لحد
مش عارف ايه اللي مستخبي ليا بكرا بس اللي عارفه اني بقيت نظيف
مابقتش بحس باي شعور ملوث بشئ من الكره او الحقد
الله على طعم الهواء بيدفي صدري اللي اتملي تراب
هانفخ التراب وهانفخ البلالين كمان علشان اطير ياه نفسي اطير
يادي الحلم الغبي اللي كل لما اجي اكتب اقوله
فاااااااااكس كفياني طيران
تخيلو كده لو كل واحد مننا قال لنفسه على اي حاجه فاكس
يعني الحب فاكس الجواز فاكس
الشغل فاكس البلد اهلي اصحابي
اي حاجه وبعديها
يقول
فااااااااااااااااااااكس
وينسي طعم الحاجه دي ......... ( الي هيحصل دلوقتي اي كلام)...؟
تعالو نساعد بعض علشان نوصل لمستقبل احسن
تعالو كلنا نتعلم فلسفه السمع
تعالو كلنا نقول لبعض الحقيقه حتي لومش حلوه
تعالو ننسئ الكدب
تعالو نضحك في وش بعض
....تعالو نكون بشر ...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق