بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 7 أغسطس 2011

التكوين

التكوين
1985_ 11_ 21
هو ده تاريخ ميلادي اللي مش عارف ليه بيفضل معايه حتي لو انا
رافضو
بس انا مش رافضو انا بس بقول اني سعات كتير اوي بحس اني بتولد
من جديد
مش لازم اتحبس جوه تاريخ صلاحيته ممكن تنتهي في اي وقت
زمان وانا صغير كنت بستغرب ان لو حد اتولد سنه 1985 يبقي اصغر
من حد اتولد سنه 1984 مع ان 1985 اكبر من 1984 وكانت الحكايه
دي جوه دماغي وماكنتش بصدق اي تفسير لاي حد لاني لو صدقت
هاتبوظ كل الارقام اللي جوه دماغي والحسابات
.....................................................
الساعه 12 مساء غير الساعه 12 صباحا
واليوم 24 ساعه مع اني مش ببقي صاحي 24 ساعه ولوعملت كده
هابيوظ في دماغي اليوم . بينتهي اليوم لوحده وبيبتدي
اليوم التاني بسبب اني انا خلاصته
......................................................
السبت الاحد الاتنين .........الخ
الاسبوع 7 ايام
الشهر 30 يوم
اواقل سعات اواكتر
60 دقيقه
60 ثانيه
اربع فصول للسنه
ارقااااااام كتير الحياه مع ان الارقام بتخلينا محبوسين جوه دائره
وبنبقي عارفين كل ابعادها الممله
التكوين جزء من الكون
تكويني جزء من جزء من اي جزء من اجزاء الكون المحسوب
بالارقام
انا رقم 15 في جدول اعامل الاشيئ

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق