بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 19 يونيو 2010

و هنا يظهر الميكي موس

اول حاجه عاوز اقولها ان الدنيا حر مش حر بس لا حر ومافيش تكييف في المواصلات انا بطالب مجلس الشعب انه يخلي في الاتوبيس تكييف ويخلي التزاكر 5 جنيه وكمان عاوز اقول ان الناس كتير جدا ممكن تقتلو كل يوم 100 مثلا مش واحد عاوزين البلد تبقي فاضيه
وكمان مايمنعش اننا نطالب كلنا ان بفتره تاني لحسني مبارك المحترم صاحب مصر
وعاوز اطلب من السيد فتحي سرور الاقرع ده انه يشيل كل الناس اللي بتعارض علشان ميحصلش نفسنه على الاراء العبرقيه اللي بتخلينا ديما في المقدمه
والاهرامات كمان ملهاش لزمه احنا بقي مش هانعرف نبعها بس ممكن ناجرها باليوم
والفلوس دي نحطها في صندوق التنميه والتخريب الزاتي اللي بطالب انه يبقي موجود
وكمان الشرطه انا زعلان منهم جدا انا عاوز اقوي يا رجاله انتو الايام دي نايمين جدا
ومايمنعش نقفل المعبر بتاع رفح ونسيب فلسطين تولع ولما تولع نستخدم مياه النيل ونطفي النار دي بس للاسف مش هايبقي في نيل ممكن كلنا نتبول مع بعض على بعض
................................................................................
و هنا يظهر الميكي موس
انا نفسي اعرف حاجه واحده بس هوه احنا بشر ولا بنمثل اننا بشر ولا احنا بشر ومش عاوزين نكون بشر
يلعن ابو الحكومه على ابو النظام على ابوكو كلكو يا بقر كملتو كل الكلام بتاعي وبتضحكو
يا اغبيه انا بتقطع من جوايه انا نص يومي بقي مصر تعبت من كتر ما بتكلم مع الناس
بس الناس فاضيه من جوه علشان كده البلد بقت فاضيه كمان كل الكلام الغبي اللي انا قولته ده بيدل ان البلد بقت فاضيه وانا مش هاسكت انا هاقدم طلب لمجلس الشعب واقول فين الناس اللي في مصر انتو بتتكلمو عن مين مافيش ناس مافيش ناس في مصر خلاص البلد فاضيه .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق