بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

حصاني الابيض


انا عاوز اركب حصان ويكون ولونه ابيض وايكون عندو جناحات كبيره ويكون قوي واطير لفوق لاكتر حته بعيده بلنسبه لخيالي هاكون سعيد اوي وعلشان ماكنش كداب انا مش هاخد حد معايه .. اه علشان مايكلش دماغي وانا مش ناقص هسس وزحمه .
وممكن اروح شويه في جزيره كده وانام وانا مرتاح مش عندي اي نوع من انواع الهم في دماغي ابقي مانتخ تماما . واكيد هاخد جيتاري معايه لانه الوحيد اللي هايسليني لو مليت واعمل مزيكا علشان انا بس اللي اسمعها اغني لنفسي عن نفسي اقول اي كلام مش ممكن اقوله في الحياه العاديه....
والصبح كل يوم استني الشمس تشرق واشوف يوم جديد بيتولد علشاني لوحدي واغني اغنيه طلعت يا محلي نورها شمس الشموسه واقعد اجري وارقص واطلع فوق الشجر و ازعق بصوت عالي اوي واقول اي حاجه واي كلام اهبل وضحك على نفسي الله على السعاده .
طبعا مش هاشغل نفسي بالبلاد ولا المسؤليه اي حاجه خالص انا بس هاستمتع بالحياه بالشكل اللي يناسبني ومش هانفسن على نفسي واخنق نفسي علشان حاجه
وابني من فروع الشجر كوخ واسع جدا هاعيش احساس البراح ولو حصل وزهقت جداااا
هاخد الحصان بتاعي وارجع تاني بيه للسرير واصحي من النوم واغسل وشي واتصل بكريم وسامح وهواري علشان نتفق هانعمل ايه انهارده .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق