بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 18 يونيو 2010

ايوه نص النص نص

نص النص نص
ايوه كل حاجه فالحياه ليها نسبه ومن النسبه دي بيبان لينا
شكلها بوضوح الموضوع كلو عباره عن شكل خارجي بيحيط بالمنظر
او الجمله المعلن عنها من خلال الشخص اللي بيتكلم
حبه بقي من فوق الرصيف . امشي ليه فالشارع في سبب
ليه الشارع بقي اسمو شارع انا مش عاجبني اسمو انا هاسميه
طريق الاحتكاك البشري بالادوات
وطبعا طريق لازم تفضل طريق لاني لو قولت اي اسم تاني مش
هابقي واقعي
قال يعني اللي بقوله ده واقعي ماتسرحش مني بعد اذنك
ولو توهت مني ارجع اقراء تاني من الاول
ههههههههههههه
خلينا في الزتونه انا بفكر الايام دي اني انام كتير علشان مش عاجبني
حجات كتير في الحياه منها طبعا الناس مش ناس وتقريبا الاسواء
هو اللي بيدوم
يا هواري يا صديقي انت وميشو وسامح انا لامس جواكو الانسان
خليكو كده علشان مانمش منكو ومش هتلاقوني يمكن ده اللي مخليني
صاحي وده كويس جدا ومريحني جدا
خليكو بني ادمين على قد ما تقدرو انا في حياتي تعبت اوي علشان
احس بطعم الانسانيه تربيتي و الجو المحيط بحياتي كان خنقني
بس عرفت الاقي طريق اتعلم منه ازي ابقي بني ادم
جوه صدري في احساس معين انا بحسه زي مايكون ان في حد حضنك
انا عاوز افضل كده لاطول فتره ممكنه
طبعا في كتير هايقراء الكلام ده ومش هايفهم حاجه
عادي انا اتعودت على كده انا مش بكتب لحد معين انا بكتب
علشان انا فاضي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق