بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأحد، 12 ديسمبر 2010

وصف سرررررررررررريع


وانا قاعد بكتب دلوقتي بادون الافكار بتعتي
بشغل مزيكا كتير ممكن فيروز او
john williams
او اي حاجه ممكن توصلني للسما بشكل مباشر
وبفضل ساكت حبه كده وبعدين ابداء احط الكي بورد على رجلي
واكتب انسي نفسي وسط حروف الكي بورد والافكار والاحساس الناتج عن المزيكا
حاله كده من الراحه
ومش بكون مركز في حاجه علشان اكتبها انا بكتب اي حاجه في اي وقت
بسيب نفسي بعد ما اطمن اني لوحدي تماما
وسعات بقول لنفسي انا علشان لوحدي بسلي نفسي واكتشف بعد كده
اني بسلي ناس معايه مش لوحدي في الاخر وده شيئ ظريف
واخلص كتابه واحط اسم للشيئ اللي انا كتبتو ده
وتحصلي حاجه من الراحه كائني كنت شايل جبل في قلبي وخرجتو
كل مره بحس اني مرتاح وكائنها اول مره اكتب فيها
طبعا في غلطات كتير في الكتابه بتعتي بس انا مش براجع كلامي وبقول هو طلع كده اكيد انا عملت مجهود علشان اكتب وانت كمان اعمل مجهود
علشان تترجم
ههههههههههههههههههههه
وشكرا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق