بحث هذه المدونة الإلكترونية

السبت، 18 ديسمبر 2010

بيعجبني

بيعجبني اوي شكل الناس في وسط البلد بحس انهم عاملين زي لوحه من الالوان والاحجام وحتي صوتهم انا بحب مصر علشان هي بتحبني وبحب حببتي علشان انا بحبها
وكل الحجات اللي بتتقلي مصر ايه ويعني ايه مصر وليه بتحبها انا مش هاقول الرد علشان انا تعبت اوي علشان اعرف لازم تتعبو علشان تعرفو تتكلمو عن البلد بطريقه تناسبها مصر الشعب ومصر المكان اللي على الخريطه انا اتحولت من واحد مخنوق من مصر لواحد بيحبها
ملحوظه : حببتي علمتني استخدم كلمه حب في مكنها الصحيح يارب كل الناس تتعلم ده كويس
.............................................................................
انهارده كان يوم جميل انا كنت بغني في حفله ناقد فني كبير اسمو زكي مصطفي لا استاذ زكي مصطفي
وغنيت كويس مع اني كنت تعبان بس حببتي هي اللي خلتني اغني كويس لانها استخدمه معايه اسلوب جديد مش حسي ولا مادي لا معنوي شكرا يارب انك بعتلي الهديه الجميله دي شكرا اوي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق