بحث هذه المدونة الإلكترونية

الجمعة، 3 يونيو 2011

التدوينه رقم 100



انهارده هي دي التدوينه رقم 100 ليا وانا بخص بالشكر ( ريهام ) و ( ميدو ) و (كريم ) و( ميشو) و(ادهم ) و(سها) و (كل اللي اهتم بالتدوينات ) و (شادي) ابن المفنيخ ده اللي هو انا يعني عباره عن احداث حصلت وبتحصل بشكل بالنسبالي مجنون في حجات انت بتحصل علشان اخااااف جدا واكتب تدوينه و سعات كمان بتحصل حجات تخليني افرح او ازعل او اتجنن وكل ده بيطلع في التدوينه ودي هي كل الحلات اللي قرارت اني احطها على المدونه بتاعتي ومش عاوز انسي خالص فضل ( ريهام ) عليا انها هي اللي اتدتني ساعدتني اني اكون مدون . بس بيني وبنكو انا عارف اني مجنون ...................................................................................................................... تدوينه جديده بقي انا عاوز اتكلم على التدوينات في حلات كده كانت غريبه اوي عليا وكنت ديما بكتب وكاني بسال الناس عن حل .... الناس بس
ثواني اتكلم مع نفسي:
ازيك يا مان انا بحتفل بالتدوينه رقم 100.
ههههههههههههههه. يعني ايه التدوينه رقم 100.
؟.
اوبس انا اتصلت بحد غلط ..
دلوقتي مافيش دلوقتي وحتي بعد كتير ماييجي انا هاعشق لون الهواء وثبات الريح
واخر رفرفه للعمله المعدينه
وكمان هاقدر اقول ان الحياه عباره عن ناس بجد وسط انصاف بشر واتعلمت
من ادهم اني لازم اغلي الكركاديه علشان يبقي كركاديه .

وهواري شرحلي طريق السماء
وميدو عرفني اني في وقت لازم اكون عاقل
وميشو كان صديقي اللي بيعرف يسمعني وبعرف اسمعو
وكريم عرفني معني كلمت حد مني
ودياب ابن البلد واد جدع كده ومالوش فالوع
وسامح اللي كان ديما شايفني وساكت
وشادي المجنون اللي ماكنش مصدق ان حسني مبارك اتنحي هههههههههههههه
صباح الراحه معايه ناس في حياتي يخلوني مصدق ان الدنيا بجد
. شكرا لانكم في حياتي

هناك تعليق واحد:

  1. :( :( حزينه كتير وانا مليش اي وجود غير اخر حد تقوله شكرا :( عموما انا مبسوطه كتير بردو عشان في ناس كتير حواليك وعلموك حاجات كتير حلوه ويارب ديما مبسوط ومبروك على التدوينه رقم 100 وعقبال 1000 تدوينه :)

    ردحذف