بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 6 يونيو 2011

رقم 1 : من الايام



راجح داود البعقري صاحب الموسيقه التصوريه لفيلم ( الكت كات )


بكتب كلامي تحت تاثير الصمت ولاني حاسس اني مابتكلمش وعقلي هو عيني وصوابعي بس هما اللي شغلين

قرارت اشوف حاجه تخليني احس بروحي متمعشق في نغم هادي

انا فاكر يوم زمان روحه انا وجدتي عن اخوتها في الجيزه وشفت النخل بيتهز

سعتها قولت بصوت عالي النخل بيرقص سمعت ضحك و شافتني جدتي عيل صغير

بس سعتها كنت محتاج تشوف الشي العجيب اللي خطفني من طفولتي وهبل العيال

المشكله ديما في ( كنت )

احتياجي سعات للكلام بيخليني اكحي اكتر

انا فاكر مره كتابه ( انا المليان غناء وحكيات بخلص )

كنت سعتها خايف اوي وماعرفش ليه سعات بيخطفني الكلام للحته دي

......................................................................

اكتشف من واحد صحبي ان واحد صحبه بيقول عليا اني مجنون وبقول كلام مش فاهمه

لما سمعت كده ضحكت

اكيد انا مش فاهم انا بقول ايه لاني بتكلم عن نفسي

يا ايها الفتي المحترم : انت فاهم نفسك ؟

سكووووووووووووت بعرض الشارع

ماتهمنيش دلوقتي تفاصيل ضحكتك او شكوتك اصلك عبط مخبول

مايهمنيش كونك زكي كونك غبي كونك جبان

سكووووووووووت بعرض الرصيف

من اخر صف هناك في اخر حته ف الفصل هاقولك سلام

سكوت بعرض السرير

هششششششششششششششششششششششششششششششششششش






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق