بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 29 يونيو 2011

مسلسل ليالي الحلميه والايام الكائيبه


مسلسل ليالي الحلميه والايام الكائيبه الصوره دي مالهاش دعوه بالموضوع
بس انا جبتها من جوجل بالصدفه كده
وحسيت انها ملخبطه فيها ميلون تفسير شبه الحكاوي بتاعت بلدنا
....................................
انا عايش الايام دي في اللي اسمو ايه ده .... اه الاسهال
وده بسبب العك الكتير في الافكار المربعات اللي جوه عقولهم
وانا م البلدي وانا م البلادي بلد ابيويا وجد جدي
يا اخي شوف الصوره الجماليه في البق ده تحس كده انك مبشلق زي حلاتي
بس سيبك انت بيقولك اهالي الشهداء هما اللي غلطنين
لا طبعا احااااا يابني انت مش دريان
طيب قولي على اللي عندك
لا روح التحرير
والله بجد اللي بيحصل ده ممكن يكون اعلان لفيلم
او مسلسل تركي مريض 120 حلقه
والمتفرجين بقي مستنين الحلقه الجديده والموضوع اساسا درامي جدا
يقولك الجيش والشعب ايد واحده او بنحبك يا مبارك او اي خرف من هذا القبيل
والله انا هابطل حشيش بسبابكم انا بقيت بعمل دماغ من الا شيئ
طيب تعالي تاني اسحلك في شلاحه جديده
هو مين مع مين ومين بيمثل ومين بيخرج ومين بينتج
طبعا المتفرح الشعب الزيز والله ده دلع انتو مش واخدين بالكو
هي الثوره كان عليها كلام كتير
وانا تعبت ومش فاهم وبحاول افهم اصدق اي خيالات
اسهاااااااااال ااو ترجيع
فالشوارع وفالعقول
والمناظر وكلاب
والله مليت والله مليت والله مليت
معلش كنت بخرف شويه كده عالماشي زي باقي المواشي اللي ماشيه فالحياه
..........................................
ثواني
دي كانت حلقه تشبه مسلسل ليالي الحلميه والايام الكائيبه
انا بقيت اشوف الناس عريابنه قدامي
ومش معايه حاجه علشان اغطيهم انا اصلي بشبهم سعات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق