بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 17 أغسطس 2010

حبه كده

انا عندي 24 سنه وعندي جسم بيكره الحر والدبان وكمان عندي لسان وعقل وقلب ورجلين وادين وودان و كل الحجات دي مش بتشتغل بنظام لانها بتتغير مع الزمان والمكان والابعاد اللي بين السطور
...................................................................................................................
اتولد سنه 1985 وكنت وانا صغير ديما بستغرب من حكايه ان اللي اتولد سنه 1984 اكبر من اللي اتولد سنه 1985 والحكايه دي فضلت كتير معايه لحد ما اتعودت ان في حجات بتبقي مش عقله بالنسبه لعقلي المحدود والمعروف ابعادو ( ساعتها )
..................................................................................................................
مصاب بالوحده المزمنه واكتشاف الاخطاء والضمري اللي بيوصل لدرجه الرخامه طبعا
ده مالهوش لزمه في الوقت ده بس للاسف كل ده شغال عندي وملهوش علاج
...............................................................................................................
انا هاتخصص ومايخصش حد انو يعرف لان ده اختصاصي انا و موجود مخصوص علشاني
فاذا كان 1+ 1= 2
فا انا رافض لان واحد وواحد مش لازم يتجمعو لانهم واحد وواحد
.........................................................................................................بس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق