بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 3 أغسطس 2010

اسف يا مصر

موجوع يا ليل البلد مسروق من قلب بيت القصيده ماسكين وساكن زي نجمه مهجوره من سنين
مش عارف اقولك حاجه ولا عارف حتي اهون عليكي لاني مش كداب
مش عارف اوعدك بشيئ مافيش جوايه شيئ ليكي غير اني مصري اتولدت مصري بس كده وحتي مافيش هروب من ده انا لما بحب واحده وتعمل شيئ يخنقني بسبها مع انها حببتي بسبها بعد ما يخصل بيني وبنها لغه الحوار علشان مافيش شيئ ممكن اقوله ليها خلاص كلمنا كله بيخلص فا بسبها .. لاكن انتي اعمل معاكي ايه وانا اللي عارف انك مخنوقه ومجروحه ومافيش في ايدك حاجه ده لو طلع اصلا انك ليكي ايد زهقت انا من كتر الاكل والشرب والنوم والمزيكا والصحاب كل شيئ جواكي بيخنقني .. زي مايكون في واحد مخنوق مع جماعه من اصحابه قاعد مخنوق جدا ومافيش حد فيهم مزعله بس هو مخنوق بينقل الشعور ده ليهم انتي كده نقلتي ليا احساسك ومش انا لوحدي ناس كتير بس يمكن مافيش كتير بيعرف انك انتي السبب اسف يا مصر لاني باكل ولاني بشرب ولاني بنام ولاني ليا اصحاب ولاني بلعب مزيكا وانتي مسجونه بس مش اسف لاني هافضل اعمل كده علشان اعيش انا عرفت ازي اعرف اعيش حاولي انتي تعرفي .......

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق