بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 17 أغسطس 2010

كان عندي شيئ

استني شويه لما اضحكك كنت عاوز يبقي عندي فريق ونعلب مزيكا ونلف العالم مع بعض ونغني للفقراء ونتكلم عن مشاكل الناس
بس الاوغاد طبعا لازم يكون في اوغاد في الحياه ومافيش حد بيظهر اللي جواه مش عارف ليه
انا مابقتش عارف هو مين السبب في الهسس اللي بيحصل ده مين السبب وبعدين انا كنت بدفع فلوس وهما كمان كانو بيدفعو فلوس في البروفات يعني كلو زي بعض ليه فجاه كده الدنيا تتشقلب وتبقي بالشقلوب
انا ماخسرتش حاجه خالص عمري وقتي فلوسي حرقت دم تركيز كل ده عادي عادي جدا
مش لازم يكون في شكل معين للفن جوايه اكيد انا جوايه حاجات تاني وهاحول اكتشفها
وشكرا لكل من ساعد في تدميري شكرا ايها الفريق العظيم

هناك تعليقان (2):

  1. عشان محدش بيراعى حد
    وكل واحد شابف الباقى مذنب
    وكل واحد فاكر نفسه هو الضحية والباقى جزارين

    محدش ضحية
    محدش جزار
    فى دماغ بتستحمل
    ودماغ مابتصدق تبوظ

    أستمتع يا صديق

    ردحذف
  2. ماشي الاوغاد دول الي مش مدينا فرصة نعيش او ممكن نحلام

    ردحذف