بحث هذه المدونة الإلكترونية

الاثنين، 19 يوليو 2010

مجرد حلم مش بسيط وبسيط

بحلم بشيئ معقول ويكون على قدي ولا نفسي عمري يطول ولا نفسي ابقي رائيس ولا نفسي ابقي غني ولا نفسي الناس تفتكرني نفسي بس اعرف احس بالنفس في صدري مافهوش نفس غيري مافهوش حجات مش حببها مافهوش شر ولا خبث ولا اي شيئ شرير ويكون سرير حنين ويسعني لما انام مش نفسي يخنقني ونفسي كمان احلم بمزاجي واختار حلمي بالطريقه اللي تناسبني وكمان نفسي ابطل اقول بحلم ونفسي ماخفش من بكرا ونفسي ابقي عميق وكل كلمه اقولها يكون ليها معني نفسي ابص للسماء واحس اني مرتاح نفسي اعرف اعد النجوم
نفسي يكون ليا مكان في الاتوبيس اللي ديما بيبقي مليان نفسي ارجع احساسي باول لعبه جبتها في حياتي نفسي ارجع المدرسه واضرب miss خيريه اللي سجلتلي اغنيه وقالت انها بتاعت ابن المدير نفسي الناس كلها تعرف تحس بعض اوي نفسي اتعلم اصبر على حلمي
نفسي الجيتار بتاعي في يوم يقولي كلمه وحده بس نفسي بجد يقولي كلمه اي كلمه بس اسمعو بيتكلم ويقولي كلمه وحده بس

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق