بحث هذه المدونة الإلكترونية

الثلاثاء، 6 يوليو 2010

في حجات مش حجات

مش حاجه يعني او مش اوي فيها ايه انك تقولي انك مش انت عادي يعني هو انا هاعيط ولا حاجه اصلا مافيش حاجه ....
دلوقتي حال انا بسمع زياد الرحباني وسلمي اغنيه why not ومش حاسس بحاجه عادي جدا اصلا مافيش حاجه
بس الحاجه اللي بتخليني احس انو مافيش حاجه دي حاجه ويعني اصلا كلمه حاجه ممكن تبقي شيئ يعني ايه شيئ يعني حاجه مش بنعرف نتكلم عنها علشان العقل مش بيترجمها
يعني هي مش حاجه اصلا حد وصل لحاجه اصلي مش واصل لحاجه ياريت اللي يوصل يقولي انه وصل علشان اعرف هو حاسس بايه نوع من الفضول والهسس
القط اللي في البنطلون بتاعي بيسببلي عار لاكن او اشتريت بنطلون هوه اصلا مقطوع مش هاحس بكده
الكلام اللي حصل دلوقتي ناتج عن حجات دخله في حجات بتعمل حجات وتقلب حجات وتشرب حجات فانعمل حجات زي البول هو احنا بنتبول ليه اصلا علشان احنا اتخلقنا كده وبعدين فسرنا ده بشويه حجات ومش كل الناس عارف التفسري
هههههههههههههههههههههههههه
اسكت يا حمار يابن ( جمله قبيحه جدا ) ايه اللي انت بتعملو ده جنبي في السيبر بيحصل كده ناس بتتخانق وانا بكتب الهسس بتاعي طبعا انا مستمتع لاني حاسس بحراره وقوه رهيبه بين شخصين
هما مستحيل يسلمو على بعض دلوقتي او حد يبوس راس التاني صح
ايوه صح علشان الفرخه لازم تبيض بيضه والبيضه تطلع كتكوت وتوت توت قطر صغنطوت عمال بيلف يقول توت توت
العمر يفوت ونكبر ياااااااااااه دنيا . بس انهارده الواد قالي ان العمر بيتحسب بالدقايق والحظات الحلوه اللي عدت طيب الحظات الوحشه مانحسبهاش ولا ايه لا لازم نحسبها يا اوغاد كل الافكار اللي بتدور في دماغي مش بتعمل حاجه بقعد انا واصحابي اللي كل واحد منا مش بيلاقي نفسو غير مع التاني ونرغي كتير شلالات وفي الاخر ولا حاجه . بس بنفهم بعض اكتر ونعرف اننا في الحديقه العامه بنتشمس
مافيش حاجه ولا حاجه والله ولا حاجه ومافيش حاجه كلامي كلو ولا حاجه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق