بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 8 يوليو 2010

انا عاوز افهم حقي صح

الو ... ازيك يابني ايه اخبارك وحشني اخر حاجه( انا)
_ وانت كمان ايه اخبارك انا عرفت انك مخنوق (حد معين)
_بجد عرفت من مين ( انا)
_ عرفت وخلاص يابني المهم انت ايه اخبارك بقولك ايه انا عاوز اتكلم معاك انت وحشني (حد معين )
_ تمام ممكن نتقابل بس انا في مود مش تمام (انا )
_مافيش مشاكل وانا كمان مش مبسوط يعني (
حد معين)
_ على العموم تعالي انا في الكوخ(انا )
_طيب انا جاي دلوقتي (
حد معين)
.........................................................................
شيئ جواك مش جوايه يبقي احنا مش زي بعض ؟
هوه انت بتحبها ولا لا اصلا انت ممكن تقولي اي شعور دلوقتي بس كمان شويه لما تمشي هايتغير انا افهم منك ايه او اسالك ازي ؟
قولي كده ايه الطريقه المناسبه اللي ممكن اسعدك بيها اني اسمع في صمت . ولا اني انقشك ولا اني اتحمل كم المواضيع الكتير اللي بتدخلها في بعض وحتي من غير اي بعد يربطهم ببعض؟
وازي انت عارف اني مخنوق جدا وبتتكلم معايه وبتقولي انا لما بشوف مشكلك بحس ان مشاكلي هبله ؟
....................................................................
اجمع كل المشاكل وزود عليهم كل الغضب واطرح منهم لحظات السعاده واقسم كل ده على عمرك هاتعرف انت عشت كام سنه بس المهم لما تحسبهم ماتمسحهمش لا خليهم علشان لسه في عمليه حساب تاني اطرح من المشاكل اللي حصلت الخبره اللي اكتسبتها وكمان اضرب عدد الناس اللي قالو كلام غلط حوليك وماكنش عاجبك وانت سكت علشان تعرف انت قد ايه سلبي . يعني دي محوله لاكتشاف العمق في الحياه الهبله دي .
..............................................................
انا عرفت انت ليه انت بقيت مابتتكلمش ماتتخضش اني قولت كده دلوقتي بس انا حسيتك ماكنش عندك مشكله يا صديق الناس عندهم مشكله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق