بحث هذه المدونة الإلكترونية

الخميس، 24 مايو 2012

الوقت الاضافي

ونسيت 
















..........................................
اما قبل :
كنت مبسوط جدا وماشي مستمتع بالشارع وشعور راحة البال المكتسبه حديثا
 مش عارف كنت هاقول انت وبعدين قرارت اقول انا 
خلاص هاتكلم  عني 
انا دلوقتي قاعد بدخن سجارة دخان من نوع كليوباترا مع اني عارف ان كليوباترا كانت عاهره 
او نوع من الاستمتاع بتحويل التبغ لدخان 
نظرية ممكن ..؟
ممكن وبس 
بس ممكن 
لا ممكن و بس 
بس 
لا
ممكن
اه
...........................................
اما الان :
رجعت للكوخ لاقيت الارض غرقانه الحنفيه قرارت تتفتح لوحدها  
وده شعور هايل جدا  
وكمان توقيته هايل بعد اكتشاف نتيجه الانتخبات الاوليه 
سعات بحس ان الشتيمه مش حل 
انا بشتم وبفضل عصبي 
انا عاوز اقول اني مش زعلان اوي 
يعني اللي انا حاسه ده اسمو زعل بس مش اوي 
امبارح اكتشفت حاجه جديده وهي ان بتنفسن احسن
مش عارف السبب الاكيد بس تقريبا علشان حياتي هاديه ومستقرة  
اه صحيح انا عاوز اقول ان في كلمه سمعتها انهارده 
بتقول ايه "  اشيعهولك "
وانا هابداء استخدمها  :)
....................................
عن الحب والذي منه :
13 بنت 
10 منهم مميزين
4 منهم كانو " كدابين في المطلق "
3 منهم ماكملناش سنه
اما  عني انا او مني 
كان في 2  
هاقول دلوقتي عنهم بس بارقام كا نوع من انواع الاحترام 
الاولي  :  كانت بتسرقني من الاحزان
وكانت بتعرف تسمعني كويس وتتجاوب معايه كنت بحب ديما اتفرج
عليها وهي بتتكلم 
كانت بتحضني لوحدها لما تحس اني فيا حاجه
وانا بحترمها جدا لحد دلوقتي 
التانيه :   كانت شقيه جدا وعندها احلام كتيرررررررر 
وكانت كل شويه تقولي غنيلي في المطلق 
وكانت اول ما تدخل الكوخ " بيتي يعني "
احسن انها مراتي 
كانت بتعمل حجات مابتوقعهاش ديما 
كانت ذكيه وليها رؤيه 
وكانت سعات تتصل بيا ونقعد نتكلم كتيررررررررر اوي وقبل الكلام ما يخلص 
تقولي تحب تسمع شعر وتقولي شعر 
كان ليها القاء مميز خالص كان صوتها بيرن في وداني شبه لما ابص للجيتار بتاعي 
بحس اني سمعت صوته 
بس 
وخلصت الحوديت كلها واصبحو ذكريات .
الغريب هنا اني لسه عايش 
اه حزنت ولكني ما فرحت
...............................................
صحيت من نومي وانا بسمع 
وان ماقدرتش تضحك ماتدمعش 
ولا تبكيش
روحت بكيت 
ولما بكيت غنيت 
وان ماقدرتش تضحك ماتدمعش
ولا تبكيش
 sheko
.................................................


http://soundcloud.com/sheko-mind-format/l7bbyiifvy2d

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق